Vraag

Het is uit.. Wat nu?

  • 12 May 2019
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,


Ik heb 3 maanden verkering gehad met het liefste meisje die ik ooit gekend heb.

De afgelopen week leek ze wat stiller dus ik vroeg of er wat aan de hand was en dat ze eerlijk moest zijn , toen kreeg ik de volgende ochtend een berichtje met :.

"Idd ik moet eerlijk zijn
Ik voel me niet meer mezelf.
Ik wilde jou niet verdrietig maken om jou te vragen of we alleen maar vrienden kunnen blijven."

En ik respecteer haar keuze maar ik hou nog van haar en ben nu echt helemaal kapot

Ik vroeg ook of het kwam door mij en ze zei

"Nee het ligt niet aan jou
Ik ben denk ik nog niet aan een relatie toe"

En hoe moeilijk ik het ook vind ik moet het accepteren alleen het vrienden blijven lijkt me moeilijk want ik heb nog andere gevoelens voor haar...

Ook probeer ik nu te slapen maar ik denk alleen maar aan haar en jank me kapot (tijdens het schrijven van dit barste ik ook weer in tranen uit) ik zie haar maandag weer en dat word erg moeilijk...

Mvg,
Mij

2 reacties

Hey,
Wat vervelend!
Als zij nog niet aan een relatie toe is, dan kan je haar moeilijk dwingen tot een relatie. Het beste kan je dus vrienden blijven met haar, zodat jullie contact blijven houden. Als ze dan wel klaar ja voor een relatie, kan het altijd weer aan gaan.
Ik hoop dat je dit een goede oplossing vindt, en er wat aan hebt.
Xx
Hallo
Gecondoleerd met het verlies

ze heeft het dus uitgemaakt omdat ze er niet aan toe was komt het miss door de leeftijd?
heeft ze niet een andere jongen in het oog?
miss wilt ze weer een relatie als ze wat ouder is

in ieder geval zou ik gewoon veel contact met haar houden wie weet gaat het dan nog gebeuren.

Sterkte en veel geluk

Mvg S

Reageer