Vraag

het is uit maar voelt niet goed

  • 27 May 2018
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo allemaal,
Hoop dat jullie me kunnen helpen. Het is momenteel 2 maand uit met mijn vriend. En voor mij voelt het niet goed. Hij was zeg maar mijn eerste echte en is wel 2.5 jaar ouders als mij. We hadden bijna een jaar toen het uit ging. alles was gewoon perfect.. het klopt gewoon hij heeft mij ook ontmaagd. maar we kregen steeds meer ruzie en dat kwam omdat ik niet lekker in mijn vel zat hij werd ongelukkig door de ruzies... En ik ook. Toen hebben we besloten een punt er achter te zetten. Nu naar 2 maand kan ik het nog niet geloven. We hebben elkaar daarna nog 4 keer gezien en elke keer zoende hij me gewoon enzo. Maar hij weet 100% zeker dat het niet meer goed komt. hij speelt met mijn hoofd en idk wat ik moet doen... Het aller liefste wil ik gewoon dat alles weer word zoals het was... Ik kan alleen nog maar huilen terwijl hij het al bijna verwerkt heeft ?? hoop dat jullie tips hebben of weet ik veel... want zo gaat het niet goed komen met mij??

xx wanhopige meisje

1 reactie

hey, luister ik snap volledig dat je wil zoals het eerst was enz maar als hij zich ongelukkig voelt & niet meer in een relatie wilt zijn moet je hem laten want je kan hem nie dwingen weet je natuurlijk is het raar van hem dat jullie nog afspreken enz en zoenen maar dan moet je gwn zeggen van stop want anders kan je nooit over hem heen komen

ik hoop dat ik je beetje geholpen heb xx

Reageer