het is over, wat nu

  • 23 September 2019
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik had de afgelopen 2,5 maanden een relatie met een meisje. ze heeft het vrijdag uitgemaakt, maar wil graag vrienden blijven, zei ze uit zichzelf.
ik merk aan hoe ze handelt dat ze dat echt graag wil, maar ik heb tegen haar via een berichtje gezegt dat ze mij niet te veel hoop moet geven op een verdere relatie als ze dat niet wil.

ik wil ook graag vrienden blijven, maar weet niet hoe ik dit nu moet aanpakken zonder ongemakkelijkheid of mijn gevoelens weer omhoog roepen.

ze zit bij mij op school.

zou ik wachten en haar even laten, ook al wil ze graag vrienden blijven, of moet ik wat anders doen?

Bedankt voor een reactie!

3 reacties

Dag!
Zoals je dit zegt ben je een beetje uit je doen dat ze het uitgemaakt heeft.
Natuurlijk is het niet leuk als zoiets gebeurd.
Je geeft aan dat je niet weet wat je nu moet doen, maar ik kan je zeggen bij jou ligt de bal.
Wil jij even een tussenstop (dus dat je haar voorlopig niet spreekt etc.) of kun je meteen over 'van een relatie naar een vriendschap'
Jij moet deze beslissing maken.
As jij kiest voor de tussenstop moet zij deze accepteren. Ze moet jou ook de ruimte geven, geeft ze je die niet dan weet je direct dat ze jou totaal niet waard is.
Kies je voor de vriendschap dan moet je het ook echt bij een vriendschap laten en niet zover gaan als in een relatie! Wees je daarvan wel bewust!

Kies daarom ook niet zomaar wat!
Heel veel succes en sterkte!
Hey!

Ik ben het helemaal eens met A. Wezelman. Graag wilde ik nog even toevoegen dat als jij denkt dat wanneer je meteen over zult gaan naar een vriendschap je nog gevoelens voor haar blijft koesteren het misschien een goed idee is om even een tussenstop te nemen.

Groetjes,
Anoniempje
Dag!
Zoals je dit zegt ben je een beetje uit je doen dat ze het uitgemaakt heeft.
Natuurlijk is het niet leuk als zoiets gebeurd.
Je geeft aan dat je niet weet wat je nu moet doen, maar ik kan je zeggen bij jou ligt de bal.
Wil jij even een tussenstop (dus dat je haar voorlopig niet spreekt etc.) of kun je meteen over 'van een relatie naar een vriendschap'
Jij moet deze beslissing maken.
As jij kiest voor de tussenstop moet zij deze accepteren. Ze moet jou ook de ruimte geven, geeft ze je die niet dan weet je direct dat ze jou totaal niet waard is.
Kies je voor de vriendschap dan moet je het ook echt bij een vriendschap laten en niet zover gaan als in een relatie! Wees je daarvan wel bewust!

Kies daarom ook niet zomaar wat!
Heel veel succes en sterkte!Hey!

Ik ben het helemaal eens met A. Wezelman. Graag wilde ik nog even toevoegen dat als jij denkt dat wanneer je meteen over zult gaan naar een vriendschap je nog gevoelens voor haar blijft koesteren het misschien een goed idee is om even een tussenstop te nemen.

Groetjes,
Anoniempje

thanks!

Ik heb een gesprekje met haar gehad en we hebben goed gepraat, het deed wel pijn want ik herinnerde de goede gespreken die we hadden. er is nu wel duidelijkheid en het is niet meer ongemakkelijk.

Reageer