Beantwoord

Het is over

  • 8 August 2019
  • 8 reacties
  • 569 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Hallo allemaal,
Al een tijdje voelde ik geen liefde meer voor mijn vriendin. Dat kwam omdat zij al een ander vriendje had bij haar atletiekvereniging. Ik wilde het toen eigenlijk al uitmaken, maar durfde het niet. Had ik dat moeten doen of niet? Op vakantie met mijn vader, zijn vriendin en haar kinderen was ik er klaar mee. Ik MOEST het tegen haar zeggen. Eerst heb ik mijn stiefzus om hulp gevraagd en een paar dagen later heb ik het uitgemaakt via WhatsApp. Was dat handig of niet?
Want nu denkt ze dat ik dit expres heb gedaan!
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 August 2019, 00:44

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi
Als ik het goed begrijp ging zij dus vreemd.
Het is heel logisch als je het dan wil uitmaken. Je kan nu de tijd niet meer terug draaien en je hebt het nu uiteindelijk toch uitgemaakt dus het maakt niet uit of je het toen had gedaan of nu.
Als zij vreemd ging vind ik dat het niet erg isdat je het via whatsapp hebt uitgemaakt. Zij is vreemd gegaan dus jij hoeft je niet schuldig te voelen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt
Liefs Lexy❤
Hoi
Hallo allemaal,
Al een tijdje voelde ik geen liefde meer voor mijn vriendin. Dat kwam omdat zij al een ander vriendje had bij haar atletiekvereniging. Ik wilde het toen eigenlijk al uitmaken, maar durfde het niet. Had ik dat moeten doen of niet?

Tja, dat is jouw beslissing, maar ik had het toen al uitgemaakt.
Hallo allemaal,
Op vakantie met mijn vader, zijn vriendin en haar kinderen was ik er klaar mee. Ik MOEST het tegen haar zeggen. Eerst heb ik mijn stiefzus om hulp gevraagd.

Heb je het toen niet gezegd? En waarmee heeft je stiefzus je geholpen? Want daar kan ik niet volgen
Hallo allemaal,
een paar dagen later heb ik het uitgemaakt via WhatsApp. Was dat handig of niet?
Want nu denkt ze dat ik dit expres heb gedaan!

Uitmaken via Whatssapp is niet handig nee. Dat doe je beter face-to-face.
Wat zou je dan express hebben gedaan?
Hey,
Ik snap heel goed dat je het uit wilde maken, zei moest niet vreemd gaan. Dat je het hebt uitgemaakt is dus goed.
Her is minder goed dat je dit via WhatsApp hebt gedaan. Door de situatie hoef je je niet schuldig te voelen en snap ik het ook wel, maar de volgende keer moet je het wel face to face doen.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx
Reputatie 2
Badge +1
Hallo allemaal,
Al een tijdje voelde ik geen liefde meer voor mijn vriendin. Dat kwam omdat zij al een ander vriendje had bij haar atletiekvereniging. Ik wilde het toen eigenlijk al uitmaken, maar durfde het niet. Had ik dat moeten doen of niet? Op vakantie met mijn vader, zijn vriendin en haar kinderen was ik er klaar mee. Ik MOEST het tegen haar zeggen. Eerst heb ik mijn stiefzus om hulp gevraagd en een paar dagen later heb ik het uitgemaakt via WhatsApp. Was dat handig of niet?
Want nu denkt ze dat ik dit expres heb gedaan!


Heyy,

Het is juist goed dat je het hebt uitgemaakt. Jij verdiend beter niet een meisje die met twee jongens gaat. En laat haar maar praten met haar domme bullshit. Natuurlijk was het beter dat je het in het echt had uitgemaakt maar bij haar.. denk ik van doe het maar lekker via whatsapp. Nu ben je van die heks af. Je lijkt me een aardige, gevoelige jongen die vele om mensen geeft. Er lopen veel meer meisjes in de wereld die je beter zouden behandelen.
Reputatie 4
Badge +5
Bedankt voor jullie lieve reacties. Echt heel fijn! Mijn stiefzus heeft de tekst in mijn WhatsApp bericht een beetje aangevuld en samen met mij teksten bedacht. Nu praten m´n ex en ik gewoon met elkaar op WhatsApp, maar ik ga denk ik niet naar haar verjaardag. Misschien komt haar nieuwe vriendje wel (en dat voelt voor mij een beetje gek als t net een maand uit is)
¨A Broken Heart Is All That´s Left. Crying Is Good, But You Have To Go Further In Your Life. You Can´t Keep Crying Because You´re Girlfriend Has Someone Else¨- Daniël Kooren
Reputatie 4
Badge +5

Inmiddels is het alweer een jaar geleden dat t uitging met mijn ex.

Nu appen we elkaar af en toe maar daar blijft t nu gewoon bij.

Alleen wilde ik t al eerder uitmaken met haar omdat ik geen gevoelens meer had voor haar maar toen durfde ik gewoon niet.

Ik dacht dat ze me anders echt heel stom zou vinden maar dat was niet zo.

Ik heb echt super lang getwijfeld over of ik t beter wel of niet kon uitmaken.

Nogmaals allemaal erg bedankt voor jullie reacties!
Trouwens dit nummer hielp me heel goed in het verwerkingsproces (denk dat jullie m ook wel kennen):

Liefs,

Daniël

Reputatie 2
Badge +1

❤️

Reputatie 3
Badge +3

het is ook een tijdje uit met mijn ex en mis hem nog elke dag maar we hadden teveel ruzie en het ging niet meer soms is het gewoon beter om verder te gaan

Reageer