Skip to main content
Vraag

Het is nix geworden (hij heeft een ander)

• April 23, 2025
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoooi, 

Nog ff over mijn vorige topic (iets van 6mnd geleden ofzoo? woww time flies!), het is nix geworden tussen hem en mij. Heel erg bedankt voor jullie adviezen en leuke reacties anyway, hahahaha:)

Nee, die jongen heeft nu iemand anders en ik ben naar een andere school gegaan doordat het kut was in de klas en hij was eigenlijk ook niet aardig tegen mij (ik haatte het dat ik hem leuk vond, maar ik vond hem gwn knap) . Ben blij dat hij nog nooit te weten is gekomen dat ik hem leuk vond!!

Groetjes Randers

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hé ​@randers, wat fijn om te horen dat je het nu wat beter hebt en dat je een nieuwe start hebt kunnen maken op een andere school! Het is ook heel normaal om achteraf blij te zijn dat sommige dingen niet zijn uitgekomen, vooral als die persoon niet zo leuk voor je was.

Het klinkt alsof je echt hebt geleerd en bent gegroeid door die ervaring, en dat is super waardevol. Het is oké om iemand knap te vinden maar tegelijk te merken dat het niet goed voor je was. Heel goed dat je nu verder kunt met een frisse blik en dat je jezelf op de eerste plek zet. Hou die positieve vibe vast, en wie weet wat er allemaal moois op je pad komt! 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 4, 2025

Heyy ​@Wolf !

Dankjewel voor je reactie! :)

(ik zie het een beetje laat misschien, maar dat komt omdat ik al een tijdje offline ben geweest hier in het forum.)

Superlief dat je me zo support. Eventjes een update: Het gaat nu heel goed op school. Ik heb veel vrienden en school is gelukkig niet meer zo’n hell for mij. Over m’n cijfers gaan we het niet hebben… hahah maar dat is voor mij niet zo’n big deal eerlijk gezegd. En hoe gaat het met jou? 

XXX Randers

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 4, 2025

Ah wat fijn om te horen dat het nu zo goed gaat met je op school! 🤩 Echt leuk dat je veel vrienden hebt gemaakt en dat het allemaal niet meer zo zwaar voelt. En hé, cijfers zijn echt niet alles hoor, vrienden, je goed voelen en plezier maken is minstens zo belangrijk.

Met mij gaat het helaas wat minder, dankjewel dat je het vraagt 🥰 superlief!

xx liefs Wolf 🐺