Skip to main content
Vraag

Het is gedaan met de relatie (eindelijk?)

• June 7, 2026
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey ik ben 14

De laatste tijd heb ik eens een topic gepost en zat ik heel erg “vast” met mijn gevoelens, ik snee mezelf, voelde me leeg en twijfelde enorm aan mijn relatie. Ik voelde gelijk wat spanning dus ik vroeg of alles oké was tussen ons waarvan het van “wel oké I guess?” naar “ik maak het uit” ging. Ze zegt dat ik beter verdien dan haar en dat ze een slechte vriendin is, ik heb haar heel de tijd zitten sturen dat ik niet beter dan haar verdien en dat ze geweldig is en dat ik van haar hou om een reden. Blijkbaar heb ik haar 3 uur lang zitten sturen en vond ze dat ik het gewoon moest accepteren en dat ik stalkerig was, ons gesprek begon minder lief te worden en we kregen ruzie (alles is op WhatsApp gebeurt btw). Blijkbaar was ze dus ook aan het bellen met haar vriendin en vertelde ze alles aan haar vriendin dat ik stuurde. Ik zat haar wel wat te pushen om nog 1 keer af te spreken, gewoon 20 minuutjes om een laatste knuffel te geven en vaarwel te zeggen (want ze houd wel nog van me) en ze wou dat niet en zat de hele tijd te zeggen van “je snapt het niet”, “je luistert niet” terwijl zij ook niet naar mij luisterde. Ze had dan ook een screenrecording gemaakt van haar vriendin die zij dat ik moest stoppen met mijn f*cking b*llshit en dat ik het gewoon moest accepteren en dat ik iemand moest vinden die het we oké vind dat ik heel de tijd aan haar kop zit te zagen. (In mijn ogen wou ik gewoon afspreken en voor haar was ik blijkbaar stalkerig). Ik wou enkel zeggen dat wat ze zegt over “ik verdien jou niet” dat dat niet waar is. Het verwarrende is ook dat ze altijd zegt “neh is okey” (bij dingen zoals als ik wat pusherig ben enzo of akward doe) maar eigenlijk vind ze het niet gewoon okey. De ene keer zegt ze dat ze het uitmaakt omdat ze me niet verdiend en de andere keer zegt ze dat als de relatie goed zou zijn, ze het niet zou uitgemaakt hebben. Lang verhaal kort, het is ook gewoon zoooo onduidelijk wat ze nu echt denkt, vind ze het oké, vind ze me irritant, houd ze van me of niet? Blijkbaar vond ik het dus ook helemaal niet belangrijk hoe zij zich voelt terwijl ik honderden keren heb gezegd dat als er iets is ze altijd bij mij terecht kan. Like, bruh wat is het nu? Maar eigenlijk ben ik wel blij dat het gedaan is want ik voelde altijd een soort van druk als ik dan iets fout deed en dan zij ze dat het oké was terwijl ik wel wist dat het niet zo was en ze kon zo weinig afspreken dus ik miste haar zo vaak. En het begon me ook echt te irriteren dat ze altijd zij dat ze me niet verdiend en als ik dan zij dat dat niet zo is zij weer antwoorde met “jawel, het is zo” of “je snapt het niet” of “je luistert niet”. Ik voel(de) me echt gebruikt nu, ik ben altijd open en eerlijk en lief geweest en ze maakt het gewoon online uit, ze durft het niet eens in het echt te zeggen. Online is het toch veel te gemakkelijk om zo iets te doen? Dat is toch eigenlijk echt erg als je erover nadenkt? Je kunt gewoon sturen dat je het uitmaakt en je kunt je dan nog wel steeds rot voelen daarover maar toch is het zoveel gemakkelijker. En dan zegt ze, wou je liever dat ik het niet zei en dat je nu in een fake relatie zat en dat ik loog? Maar ze loog al tegen me, over: je snapt het wel als je het bericht leest, ik ga dat echt niet opnieuw typen :). En nu ben ik ook bang voor de reacties op school want als ze weer gaan vragen, “en ben je nog samen?”… Sommige kinderen zeggen ook dat ze niet hadden gedacht dat ik zo lang met iemand samen ging zijn, en als iemand me uitlacht daarover heb ik gewoon zo veel zin om een harde klop in hun gezicht te geven.

I know I know, dit is een gigantisch bericht maar voor degenen die het lezen, iemand iets te zeggen, advies…? Want als ik eerlijk ben vind ik het soms wel een beetje irritant als ik enkel klavertjes krijg en geen antwoord :)

1 reactie

Anoniemekaasblok
Forum|alt.badge.img+1

hey hallo,

denk je dat zij de ware is?

nee, dan moet je gewoon op zoek naar iemand anders, bied je excuses aan en move on