Liefdesverdriet 💔

  • 23 February 2024
  • 33 reacties
  • 807 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi mensen,

Ik ben er weer, ik wilde sowieso geen topic hierover maken maar moet het toch maar kwijt want dat lucht op.
Ik kom echt niet over haar heen, het blijft zo enorm vervelend.

Ik denk dat ik na zoveel topics ook niet meer hoef uit te leggen wat er allemaal is gebeurd. (afwijzing)
Het lijkt alsof ‘liefde' stap voor stap gewoon mijn leven loopt over te nemen, al dat sociale druk enzo maakt het niet veel beter. 

Ik vraag mij echt af hoelang ik nog in deze pijn moet zitten, overdag gaat het wel als ik met vrienden ben, maar thuis als ik alleen ben mis ik haar zooooooooooooooo……. enorm erg. Ik denk aan haar 24/7/365

Nee, het is niet mijn crush, ik ben daadwerkelijk verliefd, dat is anders.💔

Iemand tips, ervaring, advies, het maakt niet uit, help me..

Groetjes @ItzJustin 
ps: Dit bericht komt waarschijnlijk heel 'kinderachtig' over, maar ik schrijf gewoon hoe ik mij nu voel.
ps: knap dat het topic binnen een paar minuten al online was!


33 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat is heel begrijpelijk man en helemaal niet vaag. Het is ook goed dat je nu even aan jezelf denkt. Je moet je ook niet slechter gaan voelen door het forum natuurlijk.

Ik gun het je echt dat je je snel weer wat beter gaat (iig een voldoende dan).

Hopelijk tot snel.

Reputatie 7
Badge +10

See You Soon @ItzJustin!

😘

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

Ahw jammer, maar zoals je het uitlegt natuurlijk begrijpelijk en je hebt gelijk dat je kiest wat voor jou het beste voelt. Ik hoop dat je je geluk gauw vind en ook hopelijk tot gauw weer!!! 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @ItzJustin ,

Jammer, maar ik kan het me wel voorstellen! Ik hoop dat je snel weer terug komt! Maar alleen als het voor jou ook goed is natuurlijk:)

Reputatie 2
Badge

Tot snel @ItzJustin 

Ik hoop dat je een beetje opknapt in die tijd! Dat horen we later wel weer! ♥️

Doeiiiiii, groetjes @Anonymous126  

 

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Dag lieve mensen,

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes en alle steun, ook op dat andere topic.
Ik wil gewoon even een (kleine) update geven:

Het gaat beter.. in ieder geval veeeel beter dan verwacht en veel beter dan de vorige kerst-/voorjaarsvakantie.
Ik ben nu een paar dagen in de week aan het werken, daardoor kan ik mijzelf goed afleiden, ik probeer ook zoveel mogelijk '’in te plannen'’: ortho, tandarts, opticien.. zo hou ik mijzelf bezig en ben ik niet de hele dag binnen omdat ik dan weer gek word om het zo maar ff te zeggen hihi😅

Ik hoop dat het zo door blijft gaan, en dat deze week net zo goed gaat verlopen als de 2e week in de meivakantie. Ik kijk alleen erg tegen wo/do op omdat ik dan niks heb zegmaar.. dus ja

Ik kom nog niet terug op het forum, ik verwacht eind deze week. Neem toch geen risico dat ik door topics weer slecht ga voelen.
Pls blijf wel reageren op topics onder liefde/relaties omdat ik bij sommige nog 0 reacties zie en ik weet hoe kut sommige situaties kunnen zijn dus ja😊

5.0/10 → 6.2/10
PS: Zou ik de titel van de topic kunnen veranderen naar '’Liefdesverdriet💔'’

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Bij deze kom ik terug op het forum, ik voel mij weer wat beter , gelukkig maar!!

6.2/10 —>7.0/10

Liefs ItzJustin

 

 

Reputatie 4
Badge +2

hi @Wees Jezelf Bij Noah 

Sorry man, kan er echt niks aan doen..

wil gewoon lekker genieten van het leven met een meisje, gewoon een film kijken, lekker uiteten noem het maar op.. ik ben nu nog jong nu kan ik het meeste genieten..

Ik bedoel, er moet echt wel iemand zijn, maar het probleem is dat ik niet snel verliefd word

En die emoties kan ik echt niks aan doen, hoort gewoon bij liefdesverdriet 

Komt wel goed, ik houd hoop, hopelijk eindigt het snel.

Groetjes ItzJustin

Heyy, ik snap je echt wel. Ik snap dat het echt vervelend is. Probeer anders iemand online te vinden om mee te chatten ofzo. Ik snap dat het niet fijn is als ze nu een ander vriendje heeft. Dan voelt het voor jou alsof ze je heeft “vervangen” maar dat is echt niet zo. Weet je, soms dan vind je iemand heel leuk en ben je heel erg verliefd, maar opeens dan voel je niks meer voor diegene. Dat kan, is heel normaal. Maar voor jou is dat dan niet zo leuk, snap ik. Alleen onthoud dit wel, als je haar terug hebt betekent het niet gelijk dat je dan weer blij bent. Ik denk dat je het ook niet fijn zou vinden als het niet uit ging, maar dat ze eigenlijk niet meer verliefd op je is maar gewoon niks zegt om je blij te maken. Ik snap dat je waarschijnlijk denkt dat dat wel zou helpen maar gelooft me, dat is echt niet zo. Zoals ik al zei probeer leuke dingen te doen, zoek een leuke nieuwe hobby, kijk als je wat met familie kan doen. Probeer iets te lezen of onderzoek een onderwerp wat je interessant vind, kan echt helpen. Heb zelf nog niet echt een relatie gehad dus verder heb ik geen tips waar ik ervaring mee heb. En anders kun je ook nog altijd tips vragen hoor, dit is waar ik nu zo aan denk :) heel veel succes, je komt er echt wel overheen. Kan een tijdje duren maar ga niet zitten wachten op een nieuwe relatie! Dat hoeft niet perse te werken 🤍 groetjes en heel heel veel succes, @Preppygirl 

Reageer