Liefdesverdriet 💔

  • 23 February 2024
  • 33 reacties
  • 797 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi mensen,

Ik ben er weer, ik wilde sowieso geen topic hierover maken maar moet het toch maar kwijt want dat lucht op.
Ik kom echt niet over haar heen, het blijft zo enorm vervelend.

Ik denk dat ik na zoveel topics ook niet meer hoef uit te leggen wat er allemaal is gebeurd. (afwijzing)
Het lijkt alsof ‘liefde' stap voor stap gewoon mijn leven loopt over te nemen, al dat sociale druk enzo maakt het niet veel beter. 

Ik vraag mij echt af hoelang ik nog in deze pijn moet zitten, overdag gaat het wel als ik met vrienden ben, maar thuis als ik alleen ben mis ik haar zooooooooooooooo……. enorm erg. Ik denk aan haar 24/7/365

Nee, het is niet mijn crush, ik ben daadwerkelijk verliefd, dat is anders.💔

Iemand tips, ervaring, advies, het maakt niet uit, help me..

Groetjes @ItzJustin 
ps: Dit bericht komt waarschijnlijk heel 'kinderachtig' over, maar ik schrijf gewoon hoe ik mij nu voel.
ps: knap dat het topic binnen een paar minuten al online was!


33 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey Justin, hier is niks kinderachtigs aan hoor. Ik vind het echt vervelend voor je want ik weet uit je andere topics dat je het zo graag wilde.

Hoe lang het nog duurt is niet te zeggen. Dat is voor iedereen anders. Toen mijn eerste relatie uit ging heb ik daar ook wel een maand of 4 mee gezeten. De verliefdheid is niet zomaar van de een op de andere dag over maar het gaat wel slijten.

Het beste wat je op de momenten dat het moeilijk is kunt doen is toch afleiding zoeken. Je mag best verdrietig zijn maar probeer er niet te veel aan toe te geven. Trouwens, ik weet niet of je haar nog op social media hebt. Mocht dat zo zijn dan meteen overal blokkeren/verwijderen.

Echt een ‘gouden tip’ is er niet. Je zult er doorheen moeten en iedereen verwerkt liefdesverdriet op een andere manier.  Het voelt nu misschien alsof je er nooit overheen komt maar je moet er vertrouwen in dat het echt wel goed komt.

Dit is wat me ff zo snel te binnen schiet. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Heel veel sterkte

Reputatie 7
Badge +7

Update:

Er word gezegd dat ze misschien al een vriendje heeft. Heel kut want dat wist ik helemaal niet.

Ik denk dat het me juist gaat helpen met herstellen maar ik ga mij tijdelijk er alleen maar slechter door voelen.😞

 

Reputatie 7
Badge +10

Waar men je haar van?

Reputatie 7
Badge +17

@ItzJustin Snap dat dat kut is. Maar zoals je zegt denk ik ook dat het wel kan helpen met afsluiten. Liefde en relaties zijn altijd ingewikkeld. Vind het vervelend voor je dat je dat op deze manier moet meemaken.

Reputatie 7
Badge +7

@NoahKanCookiesBakken kan niet veel zeggen i.v.m privacy, heb daardoor ook veel topics over haar laten verwijderen, maar ik zie haar meerdere uren per dag.

@tim16 je bent echt een topper ik ben zo blij dat je me wilt helpen man! Het is idd wel wat duidelijker nu.

--

Ik laat volgende week wel weten hoe het verder gaat
Dankjewel iedereen die dit leest💜💜

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @ItzJustin ,

Het is echt heel jammer dit te horen want je hebt mij ook geholpen maar ook  zoals @tim16 ook al zei “heel jammer dat je de liefde op deze manier moet meemaken”. Maar ik wil ook zeggen dat het echt niet jou schuld is dat ze jou heeft afgewezen. Waarschijnlijk weet ze niet eens hoe jij eronder lijdt dat ze jou heeft afgewezen, ze weet niet wat ze heeft misgelopen. Dat is de allergrootste fout die je kan maken door te denken dat het aan jou ligt. Want dat is NIET zo. 
Wat je nu kan doen? Ik denk ook dat afleiding het beste is, bij sommige werkt het om je te focussen op een ander meisje maar denk niet dat dat altijd handig is. als je gewoon dingen gaat doen waar je heel gefocust op moet zijn dan zou ik die dingen gaan doen, en je mag ook wel treuren maar blijf er niet te lang in hangen, 
Echt heel veel sterkte, het komt goed.. het heeft gewoon even tijd nodig.

Heel veel liefs<3
Anoniemeboy14

Reputatie 7
Badge +2

hey @ItzJustin 

dit bericht komt niet kinderachtig over dit is menselijk!

ik weet dat je veel pijn hebt maar vertouw mij, alles komt goed! na regen komt zonneschijn! doe een paar hobby's en spreek vaker met vrienden af!

(je had gezegd dat mijn handtekening quote inspireerde)

maar een ding wil ik dat je onthoud! wij (de kinder telefoon) staan voor JOU klaar! we gan je helpen door deze tijd!

fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Vandaag weer een korte update over hoe het gaat.
Het gaat deze week wat beter, nogsteeds denk ik constant aan haar, maar ik ben deze week niet verdrietig geworden ofzo. Niet dat dat erg zou zijn, maar het is een teken dat ik heeeel langzaam soort van ‘herstel'. Het is wel echt kut dat ik de hele tijd aan haar denk, zo kan ik ook niet fatsoenlijk concentreren op school maar vooral ook thuis als mijn vrienden er niet zijn.
Ik ga volgende week op school eventjes rondkijken, of ik een nieuw iemand op het ook krijg. Ik weet dat 'zoeken' nooit echt de beste optie is, maar ik gun het mezelf wel echt.

Heb nu niet echt een vraag, anders laat ik dat wel weten, maar iig bedankt voor het lezen, het lucht ook op om wat te vertellen..

3.0/10 → 3.5/10 (cijfer van hoe het gaat deze week)
Groetjes ItzJustin

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Het gaat stukken beter!
Denk door de week weinig aan haar en af en toe in het weekend nog, maar ben nogsteeds op zoek naar liefde dus dat blijft toch vervelend en ben ik af en toe ook somber door..

3.5/10 → 6.0/10
Groetjes ItzJustin 💜

(als iemand dit nog leest loll)
(zo een update lucht ook best op dan gaat het automatisch weer wat beter, dus sorry als het niemand iets boeit haha)

Hi,

 

het klinkt heel hard. Maar iemand “gehecht” maken is tegen de natuur in.  Iemand zijn gevoelens bedwingen is niet goed omdat het dan niet iemand zijn oprechte gevoelens zijn.  Soms doet het pijn om te accepteren dat iemand niet zoveel van jou houd als jij van hun. Maar het leven is niet alleen maar roos kleurig soms zit het ook even tegen. Maar niet getreurd gelukkig zijn er genoeg andere leuke meisjes. En je bent nog jong. Nog vele jaren van leuke meisjes ontdekken. En dat klinkt heel onlogisch nu omdat je heel verliefd ben maar misschien over een paar jaar ga je begrijpen dat er nog meer in het leven is dan 1 persoon

kusjes en knuffels

R

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Het gaat weer wat slechter…

Mijn verlangens naar liefde worden opnieuw steeds groter, ja het ging een tijdje een stuk beter maar nu weer wat slechter.

Ik verlang gewoon naar liefde, hoe lang moet ik nog hier in zitten😭 ik wil eigenlijk gewoon de hele dag op school zijn puur omdat mijn vrienden gezelschap brengen en na school heb ik niemand, en juist DAN denk ik aan haar/liefde.. mijn vrienden zijn ook zo saai dat ze niks na school willen 

Maar wanneer komt het nou goed?????? Ik weet het niet

Ik heb maar 1 doel, en dat is voor de meivakantie toch nog liefde vinden en ik doe mijn best maar het lukt gewoon niet. Ik word gewoon niet heel snel verliefd en daarom wil ik ‘haar’ terug 

6.0/10  —> 4.5/10

Liefs ItzJustin🩷

(ps: stel ik heb liefde uiteindelijk gevonden, is het wel leuk om dit terug te lezen😝)

(ps: dankjewel voor het lezen🩷🩷 lucht voor mij ook op)

 

Reputatie 7
Badge +10

Hey @ItzJustin 

Je geeft aan dat hoe je je nu voelt een 'onvoldoende' is

Laat het please even rusten.

Het is misschien moeilijk maar om voor de meivakantie een liefde vinden is echt niet goed voor je.

Wacht gewoon tot je weer verliefd word.

Leg de lat gewoon niet zo hoog.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah 

Ja, je hebt ook gelijk. Ik weet ook niet meer wat het beste is😭

Maar het is eigenlijk wel goed om altijd een beetje hoop te houden, wie weet wat er dan gebeurd, mijn sociale kring een beetje vergroten en meer buiten zijn..

En ik gun het mijzelf gewoon.!.! Heb geen zin om tot volgend schooljaar weer te wachten. Ik blijf gewoon mijn best doen, maar moet idd niet zoveel druk zetten.

Kan ik beter zeggen zomervakantie ipv meivakantie, dat zou echt geweldig zijn vlak ervoor 

Liefs ItzJustin 

(ps: komt echt wel goed hoor en thx voor helpen)

Reputatie 7
Badge +10

@ItzJustin 

Ik snap dat je jezelf iemand gunt. (heb ik ook)

Alleen ben je nog best wel jong. 

zoals er bij je handtekening staat: Dat is het leven!

Zeg maar ook niet zomervakantie, zeg maar toekomst.

Wat is eigenlijk je seksuele oriëntatie?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah 

Ik hoop gewoon zo snel mogelijk😭

Anders blijf ik 24/7 aan haar denken en dat wil ik niet!! 

Bedoel je met seksuele oriëntatie op wie ik val?

Dan ben ik hetero (jongen geboren val op meisjes).

Groetjes ItzJustin

Reputatie 7
Badge +10

@ItzJustin 

Ik zou gewoon even rust nemen.

Dat lijkt me de beste oplossing.

Dit kun je ook denken:

 

'Ik ben afgewezen, dus is ze niet de ware voor me'

 

Weet je, dit krijg je je hele leven.

Wat mij helpt is dat je nadenkt wat eigenlijk het nut van het leven is.

Die zielige emoties moet je ook mee stoppen, want dan help je jezelf de put in.

Doe gewoon even chill @ItzJustin.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

😘

Reputatie 7
Badge +7

hi @Wees Jezelf Bij Noah 

Sorry man, kan er echt niks aan doen..

wil gewoon lekker genieten van het leven met een meisje, gewoon een film kijken, lekker uiteten noem het maar op.. ik ben nu nog jong nu kan ik het meeste genieten..

Ik bedoel, er moet echt wel iemand zijn, maar het probleem is dat ik niet snel verliefd word

En die emoties kan ik echt niks aan doen, hoort gewoon bij liefdesverdriet 

Komt wel goed, ik houd hoop, hopelijk eindigt het snel.

Groetjes ItzJustin

Reputatie 7
Badge +10

Gewoon even rusten.

Dat helpt.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

@ItzJustin Ik gun het je ook echt en ik me voorstellen dat je graag een relatie wilt.

Kan ik beter zeggen zomervakantie ipv meivakantie, dat zou echt geweldig zijn vlak ervoor

Tja, liefde kun je niet plannen. Het probleem is dat als je nu weer een deadline gaat stellen en het niet lukt, je weer teleurgesteld bent. Natuurlijk is het prima om je ogen open te houden maar ik zou niet teveel ‘op zoek’ gaan. Je kan jezelf niet dwingen verliefd te worden. Het gebeurt of het gebeurt niet.

Liefdesverdriet is gewoon kut. Je hoeft je emoties ook echt niet weg te stoppen, zolang je maar wel beseft dat het met dat meisje niks meer gaat worden.

Blijf altijd hoop houden. Zoals je zelf al zegt, er is echt wel iemand voor je. Wie dat is en wanneer je die persoon gaat tegenkomen weet je nu helaas nog niet.

Het komt echt goed man.

Reputatie 2
Badge

Hoi mensen,

Ik ben er weer, ik wilde sowieso geen topic hierover maken maar moet het toch maar kwijt want dat lucht op.
Ik kom echt niet over haar heen, het blijft zo enorm vervelend.

Ik denk dat ik na zoveel topics ook niet meer hoef uit te leggen wat er allemaal is gebeurd. (afwijzing)
Het lijkt alsof ‘liefde' stap voor stap gewoon mijn leven loopt over te nemen, al dat sociale druk enzo maakt het niet veel beter. 

Ik vraag mij echt af hoelang ik nog in deze pijn moet zitten, overdag gaat het wel als ik met vrienden ben, maar thuis als ik alleen ben mis ik haar zooooooooooooooo……. enorm erg. Ik denk aan haar 24/7/365

Nee, het is niet mijn crush, ik ben daadwerkelijk verliefd, dat is anders.💔

Iemand tips, ervaring, advies, het maakt niet uit, help me..

Groetjes @ItzJustin 
ps: Dit bericht komt waarschijnlijk heel 'kinderachtig' over, maar ik schrijf gewoon hoe ik mij nu voel.
ps: knap dat het topic binnen een paar minuten al online was!

 

Hey @ItzJustin dat 24/7/365 gevoel herken ik! Ik ben al eerder eens afgewezen door iemand die ik superleuk vind, waarvan ik later hoorde van vrienden dat ze spijt had! Ik mis haar ook altijd. Met vrienden heb ik er eigenlijk ook geen last van omdat ik het met ze deel. Ik vind het knap dat je dit durft te delen! Maar probeer zoveel mogelijk in contact te komen en vraag haar misschien een keertje met een briefje ofzo! But i say always! Stay strong in all times! Groetjes ....

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve allemaal,

Heb eigenlijk niet zo veel te zeggen maar wil reageren op de bovenste twee reacties, thx voor alle support! <3

@tim16 
Ja die deadline is ook niet echt een goed idee, ik zal proberen om dat toch nog uit mijn hoofd te halen. Het is gewoon kut dat ik misschien morgen de persoon van mijn leven tegenkom, maar ook over (enkele) dagen, weken, maanden of zelfs jaren. Het is gewoon geluk, soort van loterij dat net goed moet uitvallen.

@Anonymous126 

Ik zou even mijn updates lezen haha, maar thanks dat je me toch wilt helpen en vervelend dat je het zelfde hebt meegemaakt!

--

Update van mijzelf:
Niet echt iets verandert aan mijn gevoelens, er is wel nog iets kut gebeurd, maar kan ik beter niet vertellen i.v.m privacy, ik kom daar later nog wel op. Aan de andere kant denk ik dat het wel gaat helpen met herstellen ^^

Ik denk in ieder geval niet dat het nu nog erger kan worden, en ik hoop dat dit gewoon de 'peak' is en dat ik er overheen kom. Hopelijk ga ik met mijn vrienden meer activiteiten ondernemen, want dat is de reden waarom het tijdelijk weer wat beter ging tot mijn laatste update.


Alles komt goed, zoals mijn quote in mijn handtekening dat ook soort van bevestigd! :)

4.5/10 → 4.0/10
Liefs ItzJustin

 

Reputatie 7
Badge +10

Hey @ItzJustin 

Voel je je al wat beter?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

😘

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah 

Super dat je dat vraagt!

Ja, ik voel mij eindelijk weer wat beter.

Nogsteeds die gevoelens, maar word wat minder. Ik heb er met mijn vrienden ook over gehad en dat lucht echt op. Ik hoop echt dat ik in de meivakantie wel wat met mijn vrienden ga doen, anders ben ik de hele dag alleen… en dan komen die gevoelens weer terug!

Laat eigenlijk zien dat ook eenzaamheid/gebrek aan plezier ook een rol speelt, niet alleen liefde (ookal speelt dat de grootste rol).

4.0/10 —> 5.5/10 📈 

Reputatie 7
Badge +10

 Hey @ItzJustin 

Fijn dat je je weer een voldoende voelt!

Haar terug krijgen gaat toch niet lukken.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Zoals je op een andere topic misschien had gelezen verlaat ik het forum voorlopig, hopelijk kom ik tijdens of anders na de meivakantie terug.

De reden hiervoor is misschien vaag, maar wel erg simpel: Kijk jullie weten inmiddels mijn kut situatie, maar het gaat nu een beetje beter. MAAR elke keer als ik een topic lees dat te maken heeft met liefde/relaties voel ik mij automatisch slechter omdat ik me dan weer zo fucking single voel, EN VOORAL omdat de meeste topics ook over mijn leeftijdsgenoten (13-15j) gaat en dan zie ik dat het met andere WEL zo goed gaat en met mij niet. En laat liefde/relaties nou net het subforum zijn waar ik veel reacties plaats. Daarom heb ik besloten om een pauze te nemen totdat ik mij beter voel.

Hopelijk begrijpen jullie het, tot snel!😘

5.5/10 —> 5.0/10

Liefs ItzJustin

Reageer