Vraag

Het gaat niet goed meer.. help?!

  • 17 August 2018
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Ik heb nou 4 maanden met een geweldige meid. Ik hou echt heel erg veel van haar en ze maakt me echt gelukkig. Ik was voor deze 4 maanden erg depressief. Ik sneed, deed alles met drank/drugs wat op me pad kwam, was tot 4 uur snachts met de verkeerde mensen op straat enz enz. Het was zo erg dat ik 2x een zelfmoord poging gedaan heb, maar beide keren durfte ik niet. Maar toen ontmoette ik deze vriendin dus. Ze maakte me weer echt gelukkig en we hadden plannen om te gaan samenwonen en de hele wereld over te reizen als we oud genoeg zijn. Alleen de afgelopen 2 weken gaat het slechter tussen ons. Ik heb haar al 3 weken niet gezien ivm vakantie, maar de 10 min die we praten op een dag voelen niet goed ofzo. Ik zei hier laatst iets over en vroeg haar of we even een avond lang een heel dom spel konden spelen, om "even alles te vergeten". Na dat 2 uur te hebben gedaan voelde het wel weer goed, maar daarna ging het weer slechter. Ik ben echt heel erg bang om haar te verliezen....

3 reacties

Hoi

Je hebt een meisje leren kennen, die je heel gelukkig maakt. Ik ben blij om te horen dat je weer op het juiste pad geraakt bent. Jammer genoeg voelt jullie relatie momenteel niet zo goed.

Jullie hebben elkaar al een tijdje niet gezien wegens vakantie. Daarna hebben jullie een "heel dom spel" gespeeld om even alles te vergeten. Mag ik vragen wat voor spel dat was? Je hoeft het niet te vertellen als je dat liever niet doet.

Toen jullie dat spel speelden, en, ik veronderstel, samen waren, voelde het goed. Kunnen jullie nogmaals afspreken? Iets gaan drinken, een namiddag naar het park, zoiets? Op die manier hebben jullie een kans om weer dat fijne gevoel te hebben, dat jullie voelden als jullie bij elkaar waren.

Het kan ook goed zijn open te zijn over je twijfels. Misschien voelt zij dit ook zo aan. Het is goed om open te zijn in een relatie. Zo weet je waar je aan toe bent, en kunnen jullie samen bekijken hoe jullie de relatie kunnen verbeteren.

Groetjes
Kenshin
Hoi kenshin,

We speelden "21 questions". En nee, ik kan helaas niet naar haar toe. Niet alleen omdat ik een uur bij haar weg woon, maar omdat ik momenteel nog in Sri Lanka zit. Ook hebben we 3 en half uur tijdsverschil, wat echt lang praten best ingewikkeld maakt
Jullie zitten momenteel ver van elkaar. Een lang gesprek is moeilijk. Is Skypen een optie? Het is nog steeds anders dan een echt gesprek, maar het zou fijn zijn als jij je zorgen kwijt kan.

Reageer