Skip to main content
Vraag

Help welk meisje

• January 1, 2026
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Helppp ik heb even hulp nodig. Ik heb dus online 3 meisjes leren kennen. En ik ben de foute kant op gegaan want somehow ben ik met 2 samen omdat de 3de nog nie wil. Anders was het 3😭.

Ik weet nie hoe ik het gedaan heb maar ze zijn allemaal online contacten van lange afstand. Nu weet ik niet wat te doen. Ze zijn allemaal schatjes en zo lief en ik wil hun nie kwetsen. Maar ik wil niet blijven liegen want ze verdienen beter.

Wie vind ik leuker, ja de ene is echt leuk en we hebben al veel gebeld en zit zo goed ma ze reageert traaag op mijn berichten en heb soms trust issues.(daar ben ik mee samen).

De volgende ben ik ook mee samen en we sturen bijnz 24/7 maar hebben al tijdje moeten stoppen door straf van haar ouders omdat ik een random jongen ben. Maar zonder mij ging ze mss dood. En da wil ik niet op me geweten hebben.

We hebben zo goed contact maar kan opeens stilliggen door straf van ouders. Dan de derde die niet samen met mij wil zijn. Maar wayow zij is zo leuk we sturen 24/7 en ook fotos en is zo leuk en eigen.

Alle 3 accepteren ze me zijn ze lief en bijnz even mooi maat wat moet ik doen.

Plsssss help. Alle hulp is welkom 

IK BEN ZO DOM GEWEEST

5 reacties

• January 1, 2026

sorry maar je cheat een beetje op ze, sws ken je ze niet? misschien zijn ze in het echt heel anders. xx

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 2, 2026

Ik weet dat ik cheat maar kweet niet welke ik moet  kiezen en hoe ik aan de anderen moet overbrengen.

• January 3, 2026

Je vind de derde het leukst, maar zij wil niet? Wel zielig dat je ze als een soort tweede keuze behandelt maar ja, de gene waar je je het best bij voelt I guess. Succes!

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 6, 2026

Ik weet wel denk ik welke ik wil. Maar 1 dat ik nie wil die gaat dan mss zelfmoord doen. Door mij dus helpppp

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 6, 2026

Zou je niet beter een echt meisje zoeken in plaats van je te verliezen in die online dingen?  [Verwijderd}

Een deel van de tekst is verwijderd door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 2: Ga respectvol met elkaar om. Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.Â