Vraag

Help! Wat moet ik doen? Verliefd op een actrice.

  • 16 February 2018
  • 3 reacties
  • 432 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen die dit leest,

Ik wil degene die dit leest eerst maar even bedanken dat diegene er de tijd voor neemt. Dankjewel.

Een paar dagen geleden keek ik een film in de bioscoop, in de film speelden als hoofdrol een jongen en een meisje. Tijdens dat ik de film keek merkte ik dat ik dat meisje toch wel heel erg mooi vond. Na de film ben ik online research gaan doen, omdat ik daz meisje maar niet uit mijn hoofd kreeg. Het meisje blijkt een niet superberoemde actrice te zijn, verder blijkt dat ze ook nog eens even oud is als ik! Toen ik hierachter kwam wilde ik in contact komen met haar, ik ging dus naar insta. Daar vond ik haar eerst niet. Maar via andere insta profielen denk ik dat ik haar gevonden heb. Dat profiel (wat ik denk dat ze is) is niet openbaar. Ik heb haar dus een follow request gestuurd. Daar heb ik nog geen reactie op na 48h. Ik merk nu wel echt dat ik op haar ben, en ik krijg ze niet meer uit mijn hoofd. Hier komt dus mijn vraag: Wat moet ik doen? Moet ik gewoon blijven wachten? Moet ik haar een berichtje sturen? Zoja wat dan, want ze kent mij niet en heeft dus geen idee wie ik ben, en ik wil dit zeker niet verprutsen en als stalker overkomen ofzo. Moet ik haar uit mijn hoofd zetten? Dit is mijn minst favoriete, omdat het bij mij de laatste keer wel 10 maanden duurde voordat ik weer verliefd was...

Oh ja, het meisje waarvan ik denk dat ze is, heeft ca. 200 volgers op insta, heel normaal dus. Verder is er eigenlijk niks over haar te vinden op het internet. De film is Duits.

Help mij alsjeblieft!


Doei

3 reacties

Hi Randomgast1t/m10,

dat soort dingen heb ik ook altijd, alleen dan met jongens die ik leuk vind.

Laatste jongen die ik “opgezocht” heb, speelt mee in “The good doctor” (gaat over een autistische dokter op RTL4) en dan in de flashbacks over zijn broertje en ik had hem gevonden en hij heet Dylan Kingwell (voor de liefhebbers haha).

Zo heb ik elke keer wel weer een andere jongen die ik leuk vind. Elk jaar wel jongens die meedoen bij voicekids zoals Jacco of bij HGT breakdancer Justin of Mauro (hij is echt goed) van “The Fire” en Max van Zilver en Max, die trampoline sprongen bij superkids of Julian Ras (acteur) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Mijn twin en ik gaan het dan helemaal uitzoeken en dan vinden we meestal ook wel insta ofzo, maar ja, dan zijn we eerst super enthousiast en stapel op zo’n jongen en dan denken we ook zo van, maar die jongen kent ons helemaal niet. Hoe moet dat dan en valt hij ook op jongens en misschien als ie dat doet, dan heeft ie natuurlijk zijn eigen vriendengroepje en waarom zou die ons leuk vinden en er zijn vast een heleboel die reageren, omdat ie nu toevallig op tv of in een film is en hij kan onmogelijk kiezen voor iemand die hij helemaal niet kent en dan vinden we hem natuurlijk nog steeds wel leuk en volgen dan wel insta ofzo als het kan, maar dan willen we hem ook niet lastig vallen en we willen dat hij een leuk leven heeft met vrienden die hij al kent en dan laten we het meestal maar.

We hebben in het begin dat we het deden wel eens berichtjes gestuurd en een paar keer hebben we ook wel een berichtje terug gekregen zoals “bedankt voor jullie leuke reactie” en dan waren we natuurlijk superblij, maar we wisten eigenlijk ook wel dat het nooit echt wat zou worden en dan hadden we bijvoorbeeld weer een leuke jongen gezien op de tennisbaan en die woonde dan in de buurt en dan hadden we meer kans dat het wat zou kunnen worden, dus ja, wij daar weer achteraan en vorig jaar zomer gingen we alleen met het vliegtuig vliegen naar Frankrijk en toen kwamen we ons vriendje tegen en we hebben nu al 6 maanden. Dus ja, als je het niet verwacht kun je ineens je liefde tegen komen. Dat ging eerst ook niet vanzelf, maar ok. Ik heb daar een topic over geschreven.

Ik weet dus ook niet precies wat je moet doen, maar ik denk dat het moeilijk is om iemand die bekend is uit een film zomaar te leren kennen, want zij krijgt misschien wel een heleboel dm en mailtjes en verzoekjes en omdat zij die mensen allemaal niet kent, zal ze denk ik of niet reageren of als ze een soort fansite heeft misschien wel gewoon leuk reageren naar iedereen, maar daar heb je natuurlijk ook niet veel aan.

Ik zou net als ons lekker dromen over zo iemand en er van genieten en dan komt er op een gegeven moment wel iemand die ook echt op jou valt.

PS we hebben Julian wel een keertje gezien in het echt en aangeraakt en hij ons toen we met hem op de foto gingen toen we hem op het strand hadden gezien 🆒:P

Groetjes,
M&M’s
Hey,
Ik denk dat je gewoon een crush hebt, heeft iedereen wel eens denk ik. Je moet er rekening mee houden dat ze in die film een karakter was en dat ze dus niet zo is in het echt. Je kan natuurlijk wel lekker fantaseren over zo'n meisje maar de kans dat het iets word is heel klein.
Hoi!

Je moet er inderdaad rekening mee houden dat ze een karakter in de film speelde. Of ze zo in het echt is weet ik niet, maar je kan wel fantaseren over zo een soort meisje. Ik heb ook wel eens een crush gehad op een acteur maar dat is alweer over ?

Xx,
Iemand die je niet kent

Reageer