Skip to main content

Help wat moet ik doen?!??

• April 6, 2026
  • 0 reacties
  • 10 Bekeken

Zoals je in mijn vorige topics kunt lezen vind ik D leuk maar ik weet niet of hij ook homo is hij zegt wel de hele tijd van ja je bent gay en ik zeg met wie dan en dan zegt hij een random jongen maar ik weet nooit hoe ik daarop moet reageren want ik vind hem leuk maar dat ga ik toch niet zo vertellen en hij flirt ook best wel want hij staat naast me met de musical en met een liedje ging ik gwn goed meedansen en zingen net als iedereen alleen ik wist alles dus wel opvallend goed en bij een rap stukje ging hij doen van Go B Go B Go B ( nu is men naam even B) en toen moesten we handen vastpakken en hij zei zo van handje? en stak zijn hand uit en ik pakte hem ☺️ omdat ik de vorige keer met oefenen ik zijn hand vastpakken met oefenen maar ik had niet door dat dat niet hoefde van de juf.

Mijn vraag is nu hoe uit de kast komen tegenover hem en anderen en hoe vertellen tegen hem dat ik hem leuk vind. Ik zat te denken aan zon briefje van Hoi D ik vind je leuk ik hoop jij mij ook. alleen dan wel anoniem dus geen naam erbij maar er worden in onze klas veel grappen gemaakt van briefjes met wil je verkering ik hoop dat hij dat dan niet als een grap gaat beschouwen.

En hij wilt naar een andere middelbare school dan ik maar we wonen wel dicht bij elkaar is dat dan een issue?

Alvast bedankt voor de moeite 🤗!