HELP! Nog nooit een vriendje gehad. Ik weet niet meer wat ik moet doen :,(((

  • 9 August 2014
  • 6 reacties
  • 435 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 en had nog nooit een vriendje en bijna al mijn vriendinnen wel.. Ik heb nu oo vakantie een jongen leren kennen die ik superleuk vond maar toen zei hij dat hij bijna 20 is en ik zei toen dat ik 16 was.. Na de vakantie schreef ik toen nog een tijdje met hem maar op gister heb ik hem dan toch maar gezegt dat ik eigenlijk 14 ben.. Hij was natuurlijk boos dat ik heb gelogen en nu hebben we geen contact meer.
Ik ben nu dus nog depressiever als daarvoor omdat hij misschien wel de ene was maar dat ik tegen hem heb gelogen.. Mijn vriendinnen zijn allemaal op vakantie dus kan ik ook niet lekker lol hebben ofzo om dit kutgevoel dat je nog steeds geen vriendje had even wegteschuiven.. Ik weet niet wat ik moet doen ik weet 14 is best jong en ik heb het nog voor me maar hoe moet ik hém nou leren kennen? Op school is er in iedergeval niemand en anders weet ik niet waar nog.. Ik voel me gewoon steeds lelijker en stommer :(
Hoe hebben jullie dan jullie vriendje leren kennen?

6 reacties

Hee,

Je zegt het zelf volgens mij al: je bent nog jong, en hebt nog tijd zat! Maar, dan moet je het dus wel die tijd geven.
Omdat je op je veertiende geen vriendje hebt ben je dus absoluut niet lelijk en stom. Jouw prins komt nog wel.
Als je vriendinnen terug zijn van vakantie kan je toch lekker uitgaan met zijn allen? Ga een avondje jongens spotten.

Veel succes en probeer maar te genieten van het single zijn! Ik weet zeker dat het goed komt!

Veel liefs,

Bepositive
hee,,

ik ben veerle. (14)
vorigjaar op de verjaardag van mijn nicht, leerde ik een jongen kennen.. (de beste vriend van mijn nicht)
toen ik hem zag vond het gelijk al een knappe jongen. we raakte aan de praat wat overging tot een beetje flirten en kloten.
we hadden elkaar al een tijdje niet meer gesproken tot 1 januari... toen was er een nieuwjaarsfeest waar hij ook was, we gingen weer praten, flirten, dansen en beetje kloten. ik had hem een vriendschapsverzoek gestuurd op facebook. we gingen praten via chat's toen gingen we over op whats app.
toen bedachten we in april dat het wel leuk zou zijn om weer eens af te spreken, dus dat deden we. ik was met een smoes weg gegaan.
we hadden een super gezellige middag en ik voelde gelijk een klik. hij liet me lachen en ik was erg op mn gemak.
we leerde elkaar steeds beter kennen en ik werd echt helemaal verliefd.. maar er waren 2 probeempjes.. 1; hij is de beste vriend van mn nicht dus alles zou beetje awkward worden. 2; hij is 19..
we hebben goed nagedacht.. het contact werd een klein beetje minder maar toen pakte we het weer op en besloten voor elkaar te gaan en hij maakte het officieel :)
ik ben echt heel bij met hem! ik heb hele moeilijke weken achter de rug en hij was er altijd voor me.. en eigenlijk maak het leeftijds verschil niks uit toch? zolang je maar van elkaar houdt

om een lang verhaal kort te maken; ga er voor! als jullie elkaar echt leuk vinden houd niks jullie tegen. en soms hoort een klein beetje liegen erbij toch ;$ dat mag een relatie echt niet kapot maken. maar het ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan in wat voor'n situatie..

heeel veel liefs! xx
Ellawa!

Ik ben nu 16 jaar en ik heb in mijn voorbeeld ook nog nooit een vriendin gehad, niet omdat ik het niet wil (want wil het eigenlijk wel dolgraag natuurlijk)! maar puurweg omdat het gewoon nog niet is gelukt. We hebben nog alle tijd voor liefde. Het komt allemaal goed dat weet ik zeker! Gewoon lekker jezelf blijven is het allerbelangrijkste!

Groetjes Robin
Heeeee!

Ik ben ook 14 en heb net mijn eerste vriendje.
Je bent nog zo jong ( net zoals ik ;)), en op een dag zal er iemand zijn die van je houd en die je leuk vind.
Wacht af en kijk om je heen! 
Je hebt echt waar nog tijd zat!

Veel liefs,,xx
Ik ben 17 en heb nog nooit een vriendje gehad maar ben er op het moment ook niet aan toe haha 😛
Hee,

Je zegt het zelf volgens mij al: je bent nog jong, en hebt nog tijd zat! Maar, dan moet je het dus wel die tijd geven.
Omdat je op je veertiende geen vriendje hebt ben je dus absoluut niet lelijk en stom. Jouw prins komt nog wel.
Als je vriendinnen terug zijn van vakantie kan je toch lekker uitgaan met zijn allen? Ga een avondje jongens spotten.

Veel succes en probeer maar te genieten van het single zijn! Ik weet zeker dat het goed komt!

Veel liefs,

Bepositive


Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad maar wil het wel graag. Maar niemand is in mij geïntresseerd, en mijn vriendinnen willen nog helemaal niks met jongens te maken hebben! En ik ben ook nog superverlegen en heb faalangst, depressie, stress, paniekaanvallen en ga zo maar door. Ik denk dat als ik een lief vriendje krijg me een stuk beter ga voelen.
HELP!!

Reageer