Skip to main content
Vraag

Help, moet ik verkering nemen met haar of niet!

• January 31, 2026
  • 7 reacties
  • 126 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben dus single en ben bi, maar ik ben nu dus op een jongen en een meisje maar dat meisje vindt mij duidelijk ook leuk en die jongen misschien, hij doet heel verlegen bij mij in de buurt en kijkt de hele tijd naar mij.

Maar mijn vraag is nu dus moet ik verkering nemen met dat meisje of niet want zij valt duidelijk niet op die jongen.

En hoe kan ik verkering vragen want die vriendin van haar is ook een vriendin van mij en dat meisje zit dus in een andere klas.

Pls reageer snel!!! 

7 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 2, 2026

heyyy, even wat over mij, ik ben een meisje van 15. weet die jongen dat jij bi bent? en zo niet zou ik een beetje hinten. nog een tip, spreek met beiden een keer af (niet tegelijk ofc) en kijk even aan hoe de band tussen jullie is.

groetjes Kaas

ps keep me updatedd

Forum|alt.badge.img+1

Nou ik had us verkering met een ander meisje en nu ben ik op niemand dus ja het is eigenlijk opgehouden 

Forum|alt.badge.img+1

Ik vind die jongen eigenlijk misschien toch wel leuk en hij vermoedt het ook want hij zei van ja je bent sowieso gay en ik zei van wat zou data dna mis mee zijn als dat al zo was en hij kon daar niks op bedenken 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 18, 2026

Heyy dan zou ik gewoon een beetje afspreken en wat naar hem hinten af en toe, succes! Groetjes kaas

Forum|alt.badge.img+1

Thanks kaas zla ik zeker doen!! 🧀 En sorry voor men late reactie 

Quokka
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 9, 2026

Hoi hoi,

1 tip: neem geen relatie met eentje als je nog niet 100% zeker bent. Want dan zit je in een relatie met iemand terwijl je eigenlijk iemand anders wil. Ask me how i know.

Succes!

Forum|alt.badge.img+1

okk dankjewel ik ben nu nog single dus genoeg tijd om na te denken