Skip to main content
Vraag

help mijn ex wilde tongen (oefenen)...

• June 3, 2026
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoiii, ik ben een meisje ik ben 13 jaar ter info, ik zit op de middelbare de eerste en ik heb begin october met een jongen gehad. dat was super leuk en heb daar ook een kusje aan gegeven ( niet tongen). ik heb inmiddels een nieuw vriendje. ik kwam moeilijk over me ex heen maar dat is inmiddels goed. hij wilde vrienden blijven. ik vind dat prima maar ik ga wel door, ik heb dus nu een nieuw vriendje en die heeft t welleens over tongen gehad of kussen, en mijn ex ging daar opin en zei een paar dagen geleden: ehh ja we hebben het allebei nog nooit gedaan dus we kunnen ook op elkaar oefenen, hij ging een hele week door met die grapjes erover totdat ik hem naschool had geappt of die t echt meende en dat bleek dus. ik vind t moeilijk om normaal tegen hem te doen en hij is nu ook begonnen met flirten.

is dit normaal?

7 reacties

August
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 4, 2026

What?! Bro you ex is weirrddd. Hij is jaloers op jou dat je nu iemand nieuw hebt. En hij probeert jou van hem te stelen. 
Ik was geforceerd te tongen met een meisje (11) toen ik net 11 was geworden.( Ik ben inmiddels al ouder en is het al een paar jaar geleden. )Ik ben een people pleaser en dacht dat ik  ook wilde tongen.  Maar het maakte mij super oncomfortabel. Ik lag op haar. Te kussen.( Zij wilde een hele make-out session hebben maar ik was helemaal nog niet klaar voor dat soort dingen. )Zij wilde tongen en ik zei dat ik dat niet wilde. Maar ze bleef doorgaan en ik vond het vreselijk. Ik rukte mijzelf van haar af en ging slapen. (We waren aan het logeren op de dag dat ik mijn verjaardag vierde. )
holy mijn verhaallijn is echt confusing. sorry 😭‼️
maar bescherm jezelf. Blijf uit de buurt van hem en verminder het contact. Zodra hij weer normaal is kan je als je wilt weer met hem praten. Dat zou ik doen. Xx.  Blijf veilig 
-August 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 7, 2026

heeey heel lief en bedankt ik ga er wat mee doen xx

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 8, 2026

Ik denk dat hij je terug wilt en spijt heeft dat het uit is.

Dus ja denk dat het geen goed idee was om te oefen om te tongen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 8, 2026

heey, nn15000 ik heb het niet gedaan!

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 8, 2026

@louisee_250  gelukkig dat je het niet gedaan hebt 

Maar dan had ik het verkeerd begrepen.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 8, 2026

heyy goed van je dat je het niet hebt gedaan je moet het pas doen wanneer je er zelfklaar voor bent of oud genoeg bent hoop dat je er iets mee kan we zijn er voor je xxx

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 9, 2026

@louisee_250 
Hey goed dat je dat  niet heb gedaan ik denk dat hij nog leuk vind of hij wil daar voor gebruiken 

Ik heb toen oefent met mijn beste vriendin met kussen en tongen en keer met jongens vriend