Help me please! (Liefdesadvies)

  • 6 February 2019
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, Ik ben een meisje van 13!(Bijna 14) Ik heb op dit moment een situatie dat ik mijn ex heel erg mis (Hij is 16) Hij behandelde me altijd super goed, het is uit gegaan omdat we ruzie kregen. Maar ik vind ook een andere jongen heel erg leuk! Hij is iets jonger en heel erg verlegen... Nu weet ik dat ze me beide leuk vinden... Help ik kan niet kiezen...... Wat moet ik doen?!

xoxo Anoniem

3 reacties

Hoi!

Jij hebt het gevoel verliefd te zijn op twee jongens en denkt dat deze ook beiden verliefd zijn op jou.
Ik denk dat je best met hen beiden praat en na een tijdje kijkt bij wie je je het beste voelt en van wie je het gevoel krijgt dat hij het beste met je meent. Je hoeft ook nog niet meteen te kiezen, en dan bedoel ik uiteraard niet dat je met hen beiden tegelijk een relatie moet hebben, maar dat je het voorlopig nog bij goede vriendschap kunt houden.
Dit artikel is hier volledig aan gewijd, dus ik denk dat je daar nog erg goede tips kunt vinden!

Groetjes
Lot
Badge
Zoals het spreekwoord gaat : als er 2 honden vechten om een bot loopt het derde er mee heen
Dus mijn advies is om een nieuwe jongen te zoeken
Dank jullie wel ik zat er nogal mee en heb deze tips echt gebruikt ik had laatst problemen en de een was er niet voor me dat vind ik al een reden om met hem te kappen! En de ander helpt me altijd! Nou heb ik al met hem gepraat en hij vertelde me dat hij het wou proberen (Alsin relatie) Maar dat omdat hij bijna nooit kan afspreken door school het me geen pijn moest doen en als het niet lukte we het later weer gingen proberen! Ik waardeer jullie tips heel erg!! Love you❤❤

Reageer