Vraag

help liefdesverdriet

  • 17 December 2019
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Ik ben een meisje van 14 jaar en morgen wordt ik 15. Ik had 7 maanden een relatie met een jongen. Helaas heeft hij het gister uigemaakt 2 dagen voor mn verjaardag😥

Ik voel me al 2 dagen heel slecht en weet niet meer wat ik moet doen.

Heeft er iemand tips hoe ik hem het snelst kan vergeten?


8 reacties

Hallo Blub :)

Je kan wat afleiding zoeken wat niks met deze jongen te maken hebt. Je kan ook bijvoorbeeld een lijst met negatieve eigenschappen maken waardoor je geen relatie met hem wilt. 

-Dr8gon99

PS: Gefeliciteerd morgen met je 15de verjaardag :)

Hallo,

Mm vriendinnen hebben al een paar dingen geprobeerd maar ik blijf maar over hem denken.

Dankje wel is een goed idee.

Dankjewel

 

“Only time can heal wounds” 

Hallo Blub :)

Hoe is het nu na 3 dagen met je liefdesverdriet eigenlijk? Is het minder geworden na verloop van tijd of is er nog steeds liefdesverdriet aanwezig? 

-Dr8gon99

Haii,

Lief dat je het vraagt! Het is vrij moeilijk vooral omdat ik allemaal reacties krijg, maar mn vriendinnen helpen me gelukkig zo veel mogelijk..  Maar liefdesverdriet is zwaar aanwezig..

 

ahw gosieee. 

Gurl, weet je wat mij altijd helpt? Andere mensen blij maken. Doordat je andere mensen gelukkig maakt, wordt je daar ook blij van. Help bijvoorbeeld je moeder eens met klusjes in huis, verras je vrienden met een cadeautje of kook is voor je familie zonder dat ze ervan af weten. I love you !

En als alles niet helpt, dan is het niet erg om iemand te vergeten. Het is tenslotte wel 7 maanden geweest. Ga lekker uithuilen met een bak van je lievelings ijs met een filmpie dr bij !

xx

Heel lief! Bedankt!!

Ik heb helaas geen moeder meer.…

 

 

Dan  kun je je vader helpen met allerlei dingen in huis.

-Dr8gon99

Reageer