Vraag

help! lastige liefde situatie!

  • 19 August 2018
  • 11 reacties
  • 230 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
voor mij begint de brugklas over 2 weken
en op de kenismaak dag was er een heel lief meisje waar ik gelijk voor viel alleen here is the problem: ik heb geen telefoon dus geen whatsapp en mn hele klas wel
en de klas heeft al een groep :C en zij zit erin met alle andere jongens waaronder 2 die haar leuk vinden! wat moet ik doen!

11 reacties

Nouja, je kunt altijd nog proberen gedurende de pauzes en tijdens de lessen met haar te praten.
Daarnaast betekent dat niet dat je niet kunt afspreken, desnoods mail je.

Waarom heb je geen telefoon, als ik vragen mag?
Ze zijn vrij nuttig voor school en zo'n ding is een beter agenda... dan een agenda.
Je kent haar nog maar 1 dag!
Haast alles nog niet te snel wacht tot na de vakantie wacht een maand af hoe iedereen echt is en als ze dan met een van die andere jongens heeft is ze niet de ware voor jou.
En maak je niet te druk om de brugklas, maak je druk om de jaren erna ?
Met vriendelijke groet,
DM
Mailen raad ik je af, dat is toch zo ouderwets. Je weet eigenlijk nog helemaal niks over deze meid. Wacht gewoon het schooljaar een beetje af en kijk dan of je haar nogsteeds zo leuk vindt. Daarnaast: als je een relatie begint met een andere jongen heb je daar toch vrij weinig op in te brengen. Probeer het dat los te laten, voordat je jezelf en/of haar in een gênante/ongemakkelijke positie zet.
Geef het wat tijd om elkaar te leeren kennen maar toon al wel interesse vraag dingen aan haar over hobby's en zo als juilie dan wat closer zijn kan je haar vraagen geen WhatsApp voor nodig❤️
Geef het wat tijd om elkaar te leeren kennen maar toon al wel interesse vraag dingen aan haar over hobby's en zo als juilie dan wat closer zijn kan je haar vraagen geen WhatsApp voor nodig❤️

Helemaal mee eens!
Geloof me, als je zelfverzekerd over komt en goed kan praten, dan overtref je whatsapp. Ik zeg dit omdat praten achter je telefoon veel gemakkelijker is dan face to face. Wat ik je adviseren is, praat met haat in de pauzes en misschien zelfs tijdens de les als dat kan. Rush het niet en wees niet te stalkerig. En een grote tip heb een goed luchtje op als je een beetje dichtbij haar staat. Een jongen die goed ruikt is een goede eigenschap
@menspersoon

ik heb geen telefoon omdat er geen geld voor heb en mn ouders betaalen dat nooit
@menspersoon

ik heb geen telefoon omdat er geen geld voor heb en mn ouders betaalen dat nooit


Misschien kun je het er met je ouders over hebben, omdat je nu wel op een leeftijd komt dat het wel handig is om een telefoon te hebben. Je kunt je rooster makkelijker bekijken, vragen stellen & contact opnemen met je ouders als er wat aan de hand is.
Ik zou sowieso gaan sparen voor een telefoon want als je die niet hebt gaan mensen je raar vinden waarschijnlijk. Je zou bijv krantenwijk kunnen gaan lopen. Succes!
Ik zou gewoon is met haar gaan praten, en misschien ook met vrienden?? Je kan misschien ook als je wil weten of ze jou leuk vind 2 van je vrienden er heen sturen en dat diegene het vraagt. Dan niet direct van vind je hem leuk, maar op een minder opvallende manier. Ennn natuurlijk sparen voor een telefoon haha. Of je zegt gewoon tegen je ouders dat je een telefoon nodig hebt voor school omdat het moet of voor als er iets gebeurd onderweg haha en als ze er over na denken zeg je gewoon ik betaal de helft ;)

Nou veel succes!
Bedankt voor de hulp 😃

Reageer