Vraag

Help ik word veelste snel verliefd!!

  • 3 December 2018
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vindt een jongen al snel leuk.
Iemand tips waarmee ik dit kan afremmen.
Met leuk bdl ik als een jongen en ik een klink hebben dan gaan er in mijn hoofd als gedachtes rond van dat het in de toekomst mijn vriend zou kunnen zijn en hoe onze relatie er uit zou zien en ik wordt dan echt gek van mijzelf.
En dan denk ik Stooppp!!! Laat dat uit je hoofd je het alleen een gesprek gehad met die jongen over je werk (voorbeeld).
Naja ik lees het wel
Dankuu

3 reacties

ja dat heb ik ook... Ik denk dat het door de puberteit komt... Je moet er helaas maar aan wennen
Hoi!

Zoals Intromary al zei komt dit door de puberteit en al die hormonen die nu op hun actiefst zijn.
Het lijkt mij wel dat je niet meteen verliefd wordt op iemand, maar eerder denkt over hoe het zou zijn moest dat toch gebeuren etc., zie ik dat juist?
Er is niets mis met scenario's bedenken, en met verliefd zijn uiteraard ook niet, zolang je met nies van deze dingen anderen echt zou gaan lastigvallen, of wanneer je een fictieve toekomst met de realiteit gaat vermengen. Ik snap wel dat het hoe dan ook vervelend aanvoelt voor jou, je kan het beste proberen afleiding te zoeken of voor jezelf een lijstje maken met gedachten waarvan je vindt dat ze moeten stoppen, als je dit uitgeschreven ziet lukt dit vaak makkelijker.
Ik geef nu tips om dat te doen stoppen, maar dat hoeft niet persé hé, het zijn doodnormale gedachten, zeker in de puberteit.

Groetjes
Lot
Hii intromary en Xlotx,
Bedankt voor het reageren ik vind het een goed idee om de dingen op te schrijven waarvan ik denk dat het met stoppen.
Ook heb je gelijk over het fictieve deel. Ik ga het zeker niet mengen met de realiteit.

Reageer