Vraag

help ik weet niet wat ik voel

  • 15 July 2019
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Ik ben een meisje van 13 en weet vrij zeker dat ik pansexueel ben. Ik heb een vriendje (14 ) .nu komen hier de problemen . de laatste keer dat ik bij hem was ergerde ik me aan hem en toen we zoende had ik het gevoel dat ik het alleen voor hem deed . Ik ben in de war want een week daar voor was ik nog stapel verliefd op hem en er is niks gebeurd tussen ons in de tussentijd. Probleem 2 is dat ik denk dat verliefd ben op mijn beste vriendin. We zijn zoiezo heel close laats had ik haar hand vast toen ze vroeg "doe je dit bij al je vriendinnen ?" Ik wist niet wat ik moest antwoorden want eigenlijk deed ik het alleen bij haar ook is zij de reden dat ik denk dat ik pansexueel ben. Mijn vriendin,ik en mijn vriendje zijn een hechte vriendenkring . Nu wil de vriendenkring niet verpesten mijn vriendje niet kwetsen ,mijn vriendin niet aangevallen laten voelen en niet in een relatie zitten waar ik me niet fijn voel . Wat moet ik doen

3 reacties

Hallo,
Je zit in een ingewikkelde situatie! Ondanks het misschien problemen met zich zou meebrengen zou ik toch eerlijk zijn tegen mijn vrienden ( alleen als je echt zeker weet dat je pansexueel bent). Op het gebied met je vriendje is denk ik het beste advies denk even goed na waar je je goed bij voelt, in bijna iedere relatie zijn er up's and down's misschien zit jij nu in een "down" met je vriendje. Zoals ik al eerder zei is mijn conclusie dat je gewoon eerlijk moet zijn t.o.v iedereen (als je er goed hebt over nagedacht). Ik wens je het beste toe. Mvg
Hey
Wat naar allemaal, ik zou gewoon eerlijk zijn en het hem zeggen, zou geen echte vriend zijn mits hij het niet respecteert.

Doe niets waar je niet klaar voor bent alstublieft, als jij je niet goed voelt bij het zoenen zal hij geduld moeten hebben tot je dat wel bent

Waaraan ergerde jij je? Misschien moet je het daar ook over hebben, hij kan alleen maar leren van zijn fouten. Hij moet maar geduld hebben, want meisjes beslissen.

Mijn vriendin,ik en mijn vriendje zijn een hechte vriendenkring . Nu wil de vriendenkring niet verpesten mijn vriendje niet kwetsen ,mijn vriendin niet aangevallen laten voelen en niet in een relatie zitten waar ik me niet fijn voel . Wat moet ik doen

Kwetsen doe je inderdaad liever niet, maar eerlijk zijn is in deze situatie toch het beste voor iedereen veel geluk verder
Beginneling
Nu ik dit topic opnieuw lees, lijkt het wel of jullie wonen niet in de buurt kan dat kloppen? Want je schrijft 'De laatste keer dat ik bij hem was' dus komt dat aan mij over of jullie wonen niet in elkaars buurt

Reageer