Help, ik vind een meisje leuk.

  • 21 March 2015
  • 5 reacties
  • 328 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik vind een meisje van mijn sportvereniging erg leuk, en ik wil graag dat ze mij ook leuk vindt.
Dus wat vinden meisjes aantrekkelijk in een jongen? Ik weet dat humor belangerijk is en dat de jongen ervoor kan zorgen dat er geen ongemakkelijke stiltes vallen. Maar hoe zorg ik ervoor dat er geen ongemakkelijke stiltes vallen? Dus wat vinden meisjes aantrekkelijk in een jongen en hoe zorg ik ervoor dat er geen ongemakkelijke stiltes vallen tijdens gesprekken?

Alvast bedankt,
Burgerbanaan

5 reacties

Als je een klik met haar hebt vallen er vast geen ongemakkelijke stiltes, en anders gewoon intresse in haar tonen. Tja wat meiden aantrekkelijk vinden is heel verschillen...
Je kan niet iemand dwingen je leuk te gaan vinden. Dus ik zou gewoon jezelf zijn en dan eens een praatje maken.
spreek haar gewoon is aan, vraag anders om haar nummer / voeg haar toe op facebook

Wat een meid leuk vind aan jongen ligt aan het karakter van de meid.
Als je ongemakkelijke stilters wil voorkomen, moet je gewoon een paar dingen hebben waar je over kan gaan praten als het gesprek niet loopt.
Is misschien ook een teken dat jullie niet bij elkaar passen.

Verder zal je met haar kunnen flirten, en kijken hoe ze reageerd
Heee,
als eerst wil k ff zeggen dat meisjes het t leukst vinden als je jezelf bent. Ik, en al mijn vriendinnen haten het echt als mensen zich anders voordoen dan ze zijn. En ongemakkelijke stiltes.... Die zijn haast niet te voorkomen. Een paar vragen stellen is leuk dan gaat ze denken dat je
geinterreseerd fzo bent maar laat het niet op een kruisverhoor lijken
greetzzz mimimilo
gewoon jezelf zijn en fris ruiken

Reageer