Skip to main content

help ik probeer een meisje van 12 te fixen

• March 29, 2026
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Hallo

zouden mensen een gouden raad geven aan mij hoe ik het best een meisje van mijn eigen leeftijd aanpak.

groetjes 

ps, ik ben verlegen

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1

hi!!|
oehh klinkt leuk:) ik ben zelf ook n meisje dus zal je wat tips proberen te geven:
dat je verlegen bent is denk ik juist een goed ding. veel meiden(ik ook) vinden dat juist schattig en leuk.  weet je of zij jou ook leuk vind? probeer daar eerst achter te komen. via je vrienden of via haar vriendinnen denk ik. 
als je weet of zij jou leuk vind (dat hoef je niet te weten maar is wel handig) kan je iets bedenken om haar '’te fixen'’.   zeg dat soort dingen (zoals dat fixen ofzo) niet tegen haar meiden houden daar niet van. wij zijn niet je eigendom of iets dat je fixt :)
GEEN BRIEFJE IN KLUISJE OF TAS!!!! dat is gewoon echt skeer en de meeste meiden zouden dat gewoon weggooien. 

het beste wat je kan dan is gewoon in de pauze ofzo ff aan haar vragen: he kan ik even alleen met je praten. loop je weg van jou vrienden en haar vriendinnen en zeg je : joh ik vind je (al een tijdje) leuk wil je misschien: verkering/een keer op date/??
zo zou ik het aanpakken als ik jou was.