Skip to main content

Hey,

ik heb echt even jullie hulp nodig!! ik heb dus vanmiddag niet perse een ‘date’ met een jongen, (op afstand natuurlijk 😉 ) maar we gaan gewoon wandelen. Ik heb nog nooit met hem apart afgesproken ofzo dus ik weet echt niet hoe ik de awkwardheid voorkom !! Please help hahah. Ik weeet niet wat ik moet doen als ik hem zie, want ik kan m niet knuffelen ofzo maar wat moet ik daarna zeggen, hoe gaat het ofzo? ik ben bang dat het gesprk gewoon snel doodloopt haha hellppp

groetjesss

Hoi

Laten we beginnen met een passend cliché: wees jezelf :slight_smile:  Praat gerust met hem alsof je met een vriend(in) praat. Vraag naar z’n hobby’s of waar hij zich in deze corona-tijden mee bezig houdt, en vertel gerust over wat jij zoal doet. 

Als het gesprek stil zou vallen, kan je een opmerking maken over de plek waar jullie je bevinden. Zo zou je kunnen zeggen hoe je de bloesems aan een bepaalde boom mooi vindt. Stiltes hoeven daarbij ook niet ongemakkelijk te zijn; stilte in het bijzijn van iemand die je leuk vindt, vind ik soms best prettig. 

Veel plezier op jullie wandeling :four_leaf_clover:

Gr. Kenshin

Reageer