Vraag

Help ik ben verliefd!

  • 7 October 2018
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, daar ben ik weer. Tijdje geleden maar heb heel wat aan mijn hoofd momenteel.

Ik ben dus verliefd. Op een jongen die ik hooguit 5 keer per maand zie in onze straat omdat hij dichtbij woont en de krant bezorgd. Ik wil heel graag met hem in contact komen maar ik weet niet hoe. Hij is super knap en zo maar ik ken hem niet. Ik noem hem meestal postjongen en ik denk echt 24/7 aan hem.

Maar weten jullie hoe ik in contact kan komen zonder random naar hem toe te lopen en vragen: hoi jij bent knap. Wil je mijn vriendje zijn? Of: zullen we vrienden worden?

Groetjes, Mightyanoniem.

5 reacties

Weet je misschien zijn naam? Als je die weet zou je hem misschien op kunnen zoeken op social media. Gewoon hem volgen en misschien hem op die manier een berichtje sturen. Of misschien proberen in contact te komen met zijn vrinden, op deze manier kom je hem misschien wat vaker tegen en kan je eventueel een gesprek aan gaan. 🙂
Helaas weet ik zijn naam niet en hij gaat meestal naar vrienden toe denk ik.
Maar toch bedankt voor de tip!

Groetjes, Mightyanoniem
Hoi,
Postjongen is gestopt met zijn krantenwijk en ik had hem al een paar maanden niet gezien. Toen zag ik hem lopen op straat en toen kreeg ik niet net zoals normaal een fijn gevoel in mijn buik ofzo. Kan het dat de verliefdheid over is? Of is dat maar een broodje aap verhaal?
Verliefdheid kan over gaan, dit gebeurd wel vaker. Ik denk dat bijna iedereen wel een keer verliefd is geweest op iemand en later terug keek en niet meer verliefd was.

Denk je dat jij nog verliefd bent?
Hoi,
Nee ik denk niet dat nog verliefd ben.

Reageer