Vraag

HELP IK BEN OP MIJN BFF

  • 26 June 2019
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Eyoo, daar ben ik weer hoor.

Ik heb een probleem, ik ben verliefd op mijn bff! ik durf het haar niet te vertellen want ik ben bang dat zij niet op mij is :(
wat moet ik doen??
ik zit vaak met haar naast ak en soms geeft ze me een knipoog?
ik ben bang dat mensen het raar gaan vinden omdat iedereen weet dat ik bevriend met haar ben?!

Groetjes

2 reacties

Hoi

Je bent verliefd op je bff, en vraagt je af hoe je hiermee om kan gaan. Je bent bang van de reactie van anderen, als ze erachter komen wat je voor haar voelt.

Sleept deze verliefdheid al lang aan? Soms kan het gebeuren dat je je plots intens aangetrokken voelt tot iemand. Die intense verliefdheid kan even blijven bestaan, of na een tijd weer wegtrekken. Soms is het verstandig om even af te wachten, voordat je je gevoelens kenbaar maakt.

Het zou uiteraard ook kunnen dat deze verliefdheid aanwezig zal blijven. In dat geval is het goed om dit met je bff te bespreken. Moest je bff ook gevoelens hebben voor jou, zouden jullie kunnen bekijken wat de volgende stap is. Moest de verliefdheid niet wederzijds zijn, voel je je vast opgelucht dat je je gevoelens met je bff hebt kunnen delen.

Kunnen je bff en jij goed praten? Hebben jullie het weleens over liefde? Een goed gesprek kan misverstanden helpen voorkomen, en vaak biedt klare communicatie duidelijkheid. Ook zou je je bff kunnen vragen of wat je haar vertelt, tussen jullie zou kunnen blijven. Zou je een gesprek hierover aandurven?

Groetjes
Kenshin
Als het echt je bff is kun je het haar gewoon vertellen toch.

Wees gewoon eerlijk dan maak je het een stuk makkelijker voor jezelf

Reageer