Vraag

Help: hoe kom je over iemand heen waar je nog iets mee hebt gehad?

  • 2 January 2018
  • 9 reacties
  • 203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
Er zit een jongen in mijn klas even een schuilnaam: hendrik.
Veel mensen weten dat ik Hendrik leuk vind.
Maar ik weet gewoon dat hij mij niet leuk vind, omdat hij ook weet dat ik hem leuk vind en hij me ook een keer afwees op whatsapp (ja ik weet ook niet wat me gezielde het was op 1 april)
Ik weet dat ik beter kan krijgen en wil graag over hem heen komen..

X hopeloos tiener meisje

9 reacties

Hij moet trouwens zijn waar je nog nooit mee hebt gehad*
Hey,
Ikzelf heb hier geen ervaring mee maar een vriendin van me wel, zij moest van school veranderen en was smoorverliefd op een jongen uit haar klas. Toen ze eenmaal weg was ging het vanzelf over. Dit helpt jou waarschijnlijk niets maar ik denk dat je hem gewoon uit je hoofd moet proberen te zetten, hem gewoon proberen te vergeten. Hoe geen idee.
Hey,
Ikzelf heb hier geen ervaring mee maar een vriendin van me wel, zij moest van school veranderen en was smoorverliefd op een jongen uit haar klas. Toen ze eenmaal weg was ging het vanzelf over. Dit helpt jou waarschijnlijk niets maar ik denk dat je hem gewoon uit je hoofd moet proberen te zetten, hem gewoon proberen te vergeten. Hoe geen idee.

Sorry, ik wou dat ik je kon helpen.
Geeft niet ieder geval bedankt voor het reageren x
Opzoek gaan naar een andere gast! Zijn genoeg leuke jongens missvhien wel bij je sportclub of bij je op school. Dan vergeet je hem vanzelf
Niet hem praten blokkeren op alles appen met andere jongens dan vind je er vast vanzelf een leuk en ga ook veel met vriendinnen om dat leid af dit heeft mij enorm geholpen om mijn ex te vergeten
Reputatie 3
Badge +8
Precies zoals bovenstaande reactie.
Verwijder op alle sociale media, zodat je niet aan hem herinnerd kan worden.
En ontwijk hem gewoon zo veel mogelijk in en rond school.
Lekker veel met vriendinnen optrekken, kom je misschien wel een nieuw target tegen.
Heey, ik zit in een soort van dezelfde situatie! Ik had het een tijdje heel leuk met een jongen. Toen ik pas om duidelijkheid vroeg zei hij dat hij niet verder wilde. Wat voor mij helpt is veel dingen doen, maar soms ook lekker huilen (dat lucht op)! En wat mijn grootste redding is, is mijn gedachten opschrijven. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, heel veel sterkte!
Heya,

Als ik een meisje was, zou ik me bezighouden met andere dingen (Hobby's bijvoorbeeld). Of ga iets leuk doen met je vrienden/vriendinnen! Dan zit hij even uit je hoofd. En trouwens, ik heb hetzelfde meegemaakt! Je moet iemand anders vinden en opnieuw beginnen, niet iedereen vindt je leuk, en dat geld voor iedereen. Ik had laatst ook een meisje gevraagd, en zei jammer genoeg nee. Inmiddels heb ik een leuker meisje ontmoet, ze vindt me ook leuk (Dat denk ik dan). En ik haar. Dus er is altijd hoop! :)

-Robin

Reageer