Skip to main content
Vraag

help crush

• June 21, 2026
  • 0 reacties
  • 5 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoooiiii,

Oke ik heb dus echt een probleem ( de k ik tenminste😅).

Ik heb dus een vriendje laten we hem yo noemen. En ik heb een crush sins een tijdje , het ging zo ik was op vakantie met vrienden van mijn ouders en hun kinderen en er kwamen nog wat mensen bij die er de eerste dag nog niet waren en ik was dus aan het spelen met een meisje laten we haar even niks noemen en de tweede dag komen dus de moeder en de broer van niks er bij en ik van bijna van mijn stoel omdat de broer van niks zo knap is en die vakantie duurde maar een weekend en ik heb die broer van niks niet echt gesproken ofzo maar wel op heb gelet en hij is zo aardig hij heeft de hele tijd met een peuter gespeelt enzo . Maar ik heb dus yo als vriendje en hij is niet dezelfde gast maar Yo gaat zichzelf waarschijnlijk vermoorden als ik het uitmaakt want zo is hij en we zitten bij elkaar in de klas en ik weet niet wat ik moet doen. Want ik wil geen ruzie in onze klas want we zitten maar met 17 kinderen in een klas en ik wil ook niet zorgen dat iemand dood gaat. En ik wil een relatie met mijn crush 

Alle tips en tops zijn super welkom 

Baaaaiii😘