Vraag

HELP ALSJEBLIEFT

  • 9 April 2019
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben 14
Het is nu 23:38 ik ga helemaal kapot ik zit met zo’n dillema. Ik heb een vriendje van15 we hebben bijna een half jaar maar ik ben verliefd op iemand anders we hebben ook fix hij is 18 dus zeker 4 jaar ouder. Ik wil het uitmaken met mijn vriendje om verder te gaan met die jongen maar ik weet niet of het wat gaat worden. Ik wil geen spijt krijgen om het uitmaken. Ik heb gevoel dat ik mezelf misleid. Ik moet mijn beslissing weten voor zaterdag ( nu dinsdagavond) omdat ik ga touren met die jongen. HELP wat moet ik nou doen??????

2 reacties

Er zijn hier wat soortgelijke topics van.

ben je nog wel ook verliefd op je huidige vriendje of nu alleen op die oudere jongen? zo ja dan is uitmaken slimmer. Maar let wel op dat je niet zowat 1 dag later al iets hebt met die oudere jongen want dan zal je echt je "ex" breken van binnen.
Hoi

Je hebt een vriend, maar hebt gevoelens gekregen voor een andere jongen. Je zou dit graag uitklaren voor zaterdag, omdat je dan met, als ik het goed begrijp, de jongen van achttien, op vakantie vertrekt.

Zoals Anonie_m zei, is het belangrijk om rekening te houden met de gevoelens van beide jongens. Je vriend zal het waarschijnlijk niet appreciëren als je meteen na het beëindigen van jullie relatie, eropuit trekt met je nieuwe vriend.

Misschien biedt het touren met die jongen je een kans om hem beter te leren kennen. Na jullie tijd samen zou je kunnen bepalen of je verder met hem zou willen gaan, of je liever je huidige relatie behoudt. Wel is het van belang dat je op vakantie op een vriendschappelijke manier met die jongen omgaat, aangezien je op dat moment nog steeds een relatie hebt met je vriend.

Het is vrij gebruikelijk dat partners in een relatie gevoelens krijgen voor een ander. Vaak helpt het om deze gevoelens te bespreken. Denk je dat je zo'n gesprek zou kunnen voeren met je vriend? Gevoelens die je probeert weg te steken, hebben namelijk de neiging om nog aanweziger te worden.

Groetjes
Kenshin

Reageer