Skip to main content
Vraag

Heel veel dingen tegelijk

• March 13, 2026
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Quokka
Forum|alt.badge.img+1

Hoi hoi,

ik heb een vraag aan jullie (wauw had niemand verwacht): is het normaal om voor zoveel mensen tegelijk IETS te voelen? Oke hier een lijstje:
Crush #1 : honderd procent mn crush, geen twijfel mogelijk

Crush #2 : een jaar geleden door afgewezen en ik weet niet of ik haar nog steeds leuk vind.

Ex: we zijn op een gekke manier uit elkaar gegaan, contact blijven houden, en het ene moment wil ik haar terug en het andere moment niet.

Random meisje: meisje uit mn klas dat volgens mn vrienden 100% een crush op mij heeft, en ik weet niet of ik haar nu leuk begin te vinden.

Iemand, help!!! is dit normaal?

Alvast bedankt! 

2 reacties

Owl2026
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 13, 2026

Hoi hoi,

ik heb een vraag aan jullie (wauw had niemand verwacht): is het normaal om voor zoveel mensen tegelijk IETS te voelen? Oke hier een lijstje:
Crush #1 : honderd procent mn crush, geen twijfel mogelijk

Crush #2 : een jaar geleden door afgewezen en ik weet niet of ik haar nog steeds leuk vind.

Ex: we zijn op een gekke manier uit elkaar gegaan, contact blijven houden, en het ene moment wil ik haar terug en het andere moment niet.

Random meisje: meisje uit mn klas dat volgens mn vrienden 100% een crush op mij heeft, en ik weet niet of ik haar nu leuk begin te vinden.

Iemand, help!!! is dit normaal?

Alvast bedankt! 

Heyy, ik denk dat het heel normaal is.

En maak je geen zorgen — veel mensen hebben periodes waarin ze 3 of 4 mensen tegelijk een beetje leuk vinden. Je hoofd probeert gewoon uit te zoeken wat je echt voelt.  Ik heb het ook soms maar ja ik denk dat iedereen dat soms heeft hoor. Dus maak je geen zorgen over dat is helemaal normaal.

Liefs Owl2026;)

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

Hoi Quokka!

Ik denk dat je niet op allemaal verliefd bent hoor 😅, ook al zou het misschien wel mogelijk kunnen zijn. Een lang tijdje geleden voelde ik ook iets voor m'n oude crush, een nieuwe crush, iemand die mij leuk zou vinden en iemand anders die mij leuk zou vinden. Maar bij mij werd vanzelf duidelijk wie ik echt leuk vond, dus hopelijk bij jou ook❤️ en het is echt niet raar hoor. 

Hopelijk had je hier wat aan!

Groetjes 💙🍌