Vraag

Heel leuk, maar niet knap

  • 22 December 2018
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

een vriendin van mij die een jaar ouder is heeft een broertje die in mijn jaar zit en hij is dus echt superleuk qua karakter en ik voel me ontzettend op mijn gemak bij hem, maar hij is heel klein en echt helemaal niet knap en hij verzorgt zichzelf ook niet echt goed, wat ik af en toe nogal goor vind. Ik heb al aan zijn zus, die dus een vriendin van me is, gevraagd of ze misschien wat meer kan letten op bijv zijn tandenpoetsen of schone kleren aandoen en dat gaat ze doen, maar ik weet het nog steeds niet. Ik wil zeg maar heel graag een vriendje en hij is dus perfect als vriendje, alleen wil ik toch wel iemand die een beetje knap is. Of is dit echt super oppervlakkig?😬

xxx

2 reacties

als je zijn karakter als leuk vind moet je vooral voor hem gaan, natuurlijk is het erg vervelend dat hij zichzelf niet goed verzorgt. anders stel je hem voor dat hij jou vriendje mag zijn als hij zich beter gaat verzorgen, als hij jou echt leuk vind doet hij daar heel erg zijn best voor, als er niks verranderd houd hij waarschijnlijk niet genoeg van je om zichzelf goed genoeg te verzorgen.
dat hij niet knap is is natuurlijk vervelend. maar wie weet gaat pubertijd hem nog raken(dan word het uiterlijk ineens heel anders, bij mij ben ik volgens heel veel meiden een heel stuk knapper geworden😜)en dan kan hij een heel stuk knapper worden, wie weet.
Reputatie 3
Badge +4
Kan je het misschien met hem zelf bespreken??

Reageer