Beantwoord

Heeft ze interesse of niet?

  • 11 April 2019
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo,

Ik heb even een vraagje. Ik heb een match op tinder. Nu hebben we wel een gesprek maar ze vraagt nooit echt iets terug tenzij ze echt moet. Dus bijvoorbeeld als ik zeg hoe gaat het? ofzo.

Maar als ik iets stuur reageert ze altijd binnen 5-10 minuten.

Heeft ze dan interesse of helemaal niet?
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 April 2019, 19:15

Bekijk origineel

4 reacties

dat is een beetje moeilijk te zeggen. Zeker als je elkaar nog nooit hebt gezien. Misschien kun je een keer afspreken, dan kun je het misschien wat beter weten.
Jonah
dat is een beetje moeilijk te zeggen. Zeker als je elkaar nog nooit hebt gezien. Misschien kun je een keer afspreken, dan kun je het misschien wat beter weten.
Jonah

Ja snap ik,

Alleen net na 2 dagen gesproken te hebben alleen op tinder is het beetje snel om af te spreken.

dat is een beetje moeilijk te zeggen. Zeker als je elkaar nog nooit hebt gezien. Misschien kun je een keer afspreken, dan kun je het misschien wat beter weten.
Jonah
Ja snap ik,

Alleen net na 2 dagen gesproken te hebben alleen op tinder is het beetje snel om af te spreken.

Ja, dat is wel zo. Dan eerst elkaar beter leren kennen en dan kun je later misschien afspreken. als je elkaar pas zo kort kent, is het ook wel moeilijk te zeggen of jullie elkaar leuk vinden. Dat kun je niet echt zeggen na 2 dagen denk ik.


dat is een beetje moeilijk te zeggen. Zeker als je elkaar nog nooit hebt gezien. Misschien kun je een keer afspreken, dan kun je het misschien wat beter weten.
Jonah
Ja snap ik,

Alleen net na 2 dagen gesproken te hebben alleen op tinder is het beetje snel om af te spreken.
Ja, dat is wel zo. Dan eerst elkaar beter leren kennen en dan kun je later misschien afspreken. als je elkaar pas zo kort kent, is het ook wel moeilijk te zeggen of jullie elkaar leuk vinden. Dat kun je niet echt zeggen na 2 dagen denk ik.

Nee dat klopt. Alleen zij vraagt niks terug en dan wordt het heel erg een interview. maar ze reageert wel steeds.

Reageer