Vraag

Heeft ze interesse in me?

  • 11 April 2018
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een jongen van 16 en zit ik de vierde.
Nou laat ik bij het begin beginnen in de eerste had ik dus een zieke crush op een meisje uit m’n Klas maar town heeft ze me dus afgewezen nou heel eeg kut maar ja shit happens. Sinds dien heb ik meerdere relaties gehad maar het is nu iets meer dan een maand met m’n ex uit maar ik zit dus heel veel lessen met haar en dan hoor ik af em toen van haar vriendinnen dat ze haar een beetje plagen met ja benthe heeft wel erg veel interesse in bram he. En dat is ook nog wel zo niet heel erg ofz maar ik merk wel dat ze bijvoorbeeld tijdens de les meer aan me vraagt dan eerst. Nou nu is m’n vraag dus wat wil ze heeft ze denken jullie interesse in me Pf vind ze me zelfs Eem beetje leuk? Ik hoor graag van jullie

3 reacties

Oh ja haar naam en mijn naam zijn btw niet zoals hier boven vernoemt maar heb ff veranderd vanuit prive redenen xxx
Ik denk het niet. Ik debk dat haar vriendinnen haar een beetje plagen. Maar ik kan het onmogelijk weten he. Ik lees ook maar zo'n verhaal. Je moet zo nuchter en down-to-earth mogelijk bekijken of ze zich anders gedraagt dan eerst. En als het erg anders is, en de positieve aandacht is meer, dan kan je misschien haar nog een keer uitvragen.
Reputatie 2
Badge +9
Ik denk dat ze het gewoon niet snapte en dus aan jouw vroeg of jij het wist.
Daar zit niks van liefde tussen hoor. En of die Benthe en Bram wat hebben who cares? Je kan het natuurlijk altijd opnieuw vragen toch? je bent toch al een keer afgewezen dus ?

Ik zou het gewoon is vragen ( ik zou niks vragen maar je kan het altijd proberen toch?)

Gr: Mr.S

Reageer