Vraag

heeft iemand tipps?

  • 24 February 2019
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben 14 jaar en heb 2 maanden en bijna 3 weken een relatie met een jonge van 14. we hebben deze vakantie 1x afgesproken. ik mis hem best wel dus ik wil graag bellen. dus we maken een afspraak om te gaan bellen . krijg ik een kwartier van te voren een bericht van het word iets later. ik dacht al dat word zo i zo een uur later en dat werd het ook. dus ik zit de hele tijd tewachten dat hij belt. maar hij belt maar niet. dus ik stuur ander half uur later een bericht: ik ben hier echt klaar mee. we zijn nu ander half uur verder je appt niet, je belt niet. ik ben er echt klaar meer. toen zei hij: ik vergeet ook dingen waar op ik zeg: dus je vergeet je eigen vriendin. wauw. (ik was echt boos op hem). toen heb ik heb een kwartiertje genegerd en toen gevraagd of hij wel kon bellen in de hoop dat we het uit konden praten. dus wij ging bellen. maar we hebben het er niet meer over gehad. omdat ik niet meer boos was en hij ook niet. dus ik liet het er maar bij. van daag heb ik rond 12 uur een bericht gestuurd van vandaag nog bellen? toen zei hij: dat weet ik niet, ik weet niet wat de planning is voor vandaag. toen zei ik oke. en dat was ons hele gesprek van vandaag. en hij is me wss alweer vergeten. (dat bellen dat gebeurt 4/5x in de week.) heeft iemand tips? of wat zou je zelf doen als het jou overkomt?

1 reactie

je kunt naar zijn huis toegaan en met hem praten over hoe je het vind als hij zo doet (ook al lijkt het dan alsof je hem stalkt ) je moet in een relatie gewoon kunnen zeggen wat je voelt en hij moet dat respecteren. probeer hem dit duidelijk te maken. en blijf altijd jezelf ga niet extra gemeen tegen hem doen ofzo. als jij niet wil dat hij zo tegen jou doet zeg het.
ipv naar zijn huis toegaan kun je op allerlei verschillende manieren contact met hem zoeken maar dat is best lastig omdat hij niet reageert.

bedenk altijd dat het weer goedkomt

Reageer