Beantwoord

Heb ik mijn vriendin verkracht?

  • 28 December 2019
  • 6 reacties
  • 3648 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben 16 en ik heb al een tijdje een vriendin. Soms op feestjes drinken we wat maar 1 keer werd ze echt heel lam ik heb haar toen in bed gelegd. Ikzelf was ook wat bezopen en we hebben sex gehad. Alleen voel ik me nu echt heel slecht want ik heb het gevoel alsof ik haar verkracht heb omdat ze zo lam was en amper kon bewegen. Ik heb echt heel erg spijt.

Wat moet ik haar vertellen, wat moet ik doen en hoe kan ik hiermee leven?

Jahseh

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 December 2019, 02:03

Bekijk origineel

6 reacties

hi

ik denk dat je het beter er met haar over kan hebben. laat dan ook merken dat je spijt hebt en het wilt oplossen. succes!

Hoi

 

Zoals fiedel voorstelde, bespreek je dit voorval best met je vriendin. Wie weet durft ze het zelf niet ter sprake te brengen, of komen deze herinneringen pas over een tijd bij haar terug. In ieder geval zou het van respect betuigen om openlijk over deze nacht te spreken. 

 

Gr. Kenshin

Hallo jassehpoorts :)

Lijkt ze er nog last van te hebben of dat niet? Je kan het incident het beste bespreken met je vriendin en kijken wat haar mening erover was en of ze het wou of niet. 

-Dr8gon99

Heyo,

Nou ja ik zeg ook maar bespreek dit met je vriendin. Zij was erbij, voelde het voor haar verkeerd, of vond ze het fijn? Hoe voelde ze zich na de seks of nu als ze er op terug denkt. Als zij zegt van ik voel me goed en vond het fijn, dan kan jij opgelucht zijn en misschien aan haar vertellen dat jij je er slecht bij voelde omdat ze zo lam was.

Voelt ze zich slecht of vreemd als ze er aan terug denkt, dan kan jij weer zeggen dat je hetzelfde voelt. Zo kunnen jullie het er samen over hebben, en het oplossen. 

Als zij zich nu bijvoorbeeld slecht voelt en jij laat het over je heen gaan, dan kan het in de toekomst voor jullie relatie op gewoon en seksueel gebied slecht lopen, en dat zou je natuurlijk niet willen!

 

See ya!

Spookyzx.

maar hoe moet ik dat onderwerp ter sprake brengen?

Je zou op een avond of middag kunnen terugkijken naar dat feestje. Er over praten dat jullie beiden erg veel gedronken hadden, dat het erg leuk was.

En misschien daar ergens in vragen stellen over hoe het afgelopen is. De seks dus. Of ze dat nog weet, hoe ze zich daarbij voelt, wat ik al zei. Je kan dan altijd zeggen dat je er een schuldgevoel aan hebt overgehouden omdat ze lam was. En of zij het ook zo heeft beleefd.

 

Spookyzx. 

Reageer