Heb ik daddy issues?

  • 3 October 2017
  • 3 reacties
  • 460 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik vraag me dus af of ik daddy issues heb, omdat ik dus niet echt een vader heb en ik me altijd veel van mannelijke docenten aantrek.
Ik schaam me echt kapot... Ik probeerde het met een vriendin te bespreken, maar die nam me gwn niet serieus.
Weet iemand hoe dit zit?

Alvast bedankt!

3 reacties

Wat versta je zelf onder de term ''daddy issues''?
oiejrhgnfmdsa.
Badge

Hoi Katrientje, 

Het is idd moeilijk als je niet zo goed weet hoe je je voelt of eigenlijk hoe je je moet voelen, en je hoeft ook helemaal geen label vast te maken aan je gevoel tenzij dit je natuurlijk helpt of als je dat gewoon liever wilt. Wat bedoel je precies als je zegt dat je niet echt een vader hebt? En je hoeft je natuurlijk niet te schamen. Als je deze problemen aan je vriendin vertelt en zij snapt niet goed wat je doormaakt dan kiest zij wss ook om de makkelijkste reactie te geven en dat is om er niet verder op in te gaan. En nog om antwoord te geven op je vraag, het is heel normaal als je je aangetrokken voelt tot mannelijke docenten, bespreek dit alleen niet met ze , dit heet de puberteit. Ik weet niet of dit komt door je "daddyissues" maar niemand die weet hoe jij je voelt, zeker ik niet. 

Liefs, IKnow

Reageer