Skip to main content

HalloHallo , Dus ik neem aan dat je ongeveer weet wat “hallway crushes” zijn (Mensen die je op school eig alleen in de gang enz ziet en niet al te persoonlijk kent maar waar je wel een crush op hebt yk?)

Nouja ik heb dus sinds de 2de ofz al ogen voor deze ene meid op school (We hebben 2 scholen in 1 gebouw en ze zit op die andere) En like we maken echt heel veel oogcontact enzo sws al en opzich denken mn vrienden dat ze maybe dat ook wel voor mij heeft aangezien dat ze OVERAL is waar ik ook ben (wss met opzet , en nee ik vind een beetje gestalkt worden nie eens erg + eig weten we allemaal dat t nie echt toeval is met t feit dat ik niet in die andere school zn gedeelte kom en ja we hebben wel wat hints genomen) . maareh t erge is dus ik weet NIKS van dr anders dan dat ze nu in dr examenjaar zit en dat mn vriendin toevallig 1 van dr vrienden kent :,) 
Dusja ik d8 bij mezelf meschien moet ik toch maar s met dr gaan praten ofzo maarja eig lijkt dat me heel ongemakkelijk? like als een random persoon ineens tegen je gaat praten dat lijkt me sws gwn ja akward asf. en als ik toch wat moed verzamel om het wel te doen wat zou ik uberhaubt moeten zeggen zonder dat t fk raar is (ofterwijl heb advies nodig fr)

Geen reactie

Reageer