Skip to main content
Hoi iedereen,

Voor de zomervakantie van 2018 was ik verliefd op een meisje dat toen bij me in de klas zat. Ik heb haar gevraagd via insta DM (oerdom natuurlijk). Ze weesz me toen af. Ik heb het hier toen wel een tijdje moeite mee gehad. Eerder dit jaar ben ik erachter gekomen dat ze lesbisch is. Het probleem is dat ze dit aan bijna niemand heeft verteld op school ( alleen haar beste vrienden en vriendinnen). Nadat een vriend van mij en haar toestemming aan haar had gevraagd of ik t mocht weten heeft hij mij t verteld. Toen ik haar gevraagd heb , was ik best wel boos dat ze pas later reageerde. Nu begrijp ik waarom ze later reageerde. Ik wil haar eigenlijk nog een keer op een of andere manier ( niet face to face) m'n excuses aan bieden. Is dit wel een slim idee? Wat nou als ze het vervelend vindt om het erover te hebben?

Jelmertjuuuh
Hoi

Je zou je excuses willen aanbieden, maar bent bang dat dit ongemakkelijk wordt. Toegeven dat je gedrag fout was kan spannend zijn, maar het siert je. Het moment van je excuses aanbieden wordt misschien even ongemakkelijk, maar ik vermoed dat zowel jij als dat meisje je achteraf beter zullen voelen. Als je je excuses niet aanbiedt, zou het kunnen dat je daar nog lang spijt van zal hebben.

Toen je haar vroeg via DM, kreeg je daar spijt van. Net als bij vragen, komen excuses oprechter over irl. Zou je het overwegen om face to face je excuses aan te bieden?

Groetjes

Kenshin

Reageer