grooming, gebruikt voor seks

  • 5 October 2021
  • 1 reactie
  • 320 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste allemaal,

Ik ben een studente van 17 en heb de laatste paar jaren ontzettend veel meegemaakt. Ik ga dan ook een situatie omschrijven die net na mijn 15e verjaardag begon en helaas bijna een jaar lang door heeft moeten gaan.

 

Ik was dus net 15, had een slecht lopende relatie met een jongen van 16, zat ontzettend slecht in mijn vel en spendeerde hierdoor veel van mijn tijd online. Ik had een paar maanden eerder een chatsite gevonden met meer tieners, echter had ik nadat ik een relatie had gekregen al maanden niet meer op die site gezeten. Toen ik weer terug keerde naar die chatsite was de site overgenomen door een andere eigenaar en zag het er compleet anders uit. Ik kwam er dan ook snel achter dat de leeftijdscategorie die deze site bezocht nu veel ouder was dan het toen ik het voor het eerst gebruikte was.

Uiteindelijk kwam ik met een man in gesprek. Het was ontzettend gezellig en hij leek me goed te begrijpen. Na een tijd kwam ik erachter dat hij 29 (bijna 30) was. Dit maakte echter niks uit voor mij, omdat we 'toch alleen maar aan het chatten waren' en hij zo lief voor me was. Uiteindelijk stelde hij voor elkaar eens in het echt te zien. Dit wilde ik niet maar ik stemde uiteindelijk toch in. Die eerste ontmoeting wilde ik eigenlijk niet op komen dagen, maar had hij me toch overtuigd om op mijn fiets te stappen die kant op. Hij had me helaas al gezien toen ik net om wilde draaien om weer weg te fietsen. Die keer probeerde hij me te kussen, maar ik draaide mijn hoofd weg en het landde op mijn wang.

Hierna bleven we contact houden. Na een paar dagen ging het dan ook uit met mijn vriendje. Hierdoor gebroken belde ik de man op, die mijn kant op kwam. Uiteindelijk ben ik die avond door de man gekust en 'aangeraakt' terwijl ik hier geen toestemming voor gaf en dit zelf niet wilde. Maar ik stribbelde niet tegen.