grappig verhaaltje/ ook advies nodig - vertellen of niet?

  • 23 April 2019
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Badge +2
Hoi mensen. Ik heb een crush op een jongen uit mij klas, ik noem hem even N. Een meisje uit mijn klas wist op een of andere manier dat ik hem leuk vind dus wss is er een roddel door de klas gegaan. Maar ik zat naast N en we hadden een soort disgevechtje (voor de grap). En toen ging dat meisje zich er mee bemoeien en zei ‘Jij had een crush op hem.’ . Waar hij dus bij was... hij keek me zo aan van wtf en ik liep weg en ging aan de andere kant van de klas zitten en moest in 1 keer huilen zonder dat ik het wou. Daarna wist de hele klas wat er gebeurd was. N denkt nu dus dat ik hem leuk vond maar ik vind hem nog steeds leuk. Laatst fietsen we samen omdat we allebei naar theaterles moesten en hij wist de weg niet, en toen begon hij daarover. Het gesprek ging ong zo:
’jij moest toch huilen toen (meisje) dat ene zei?’
’zullen we het niet over die dag hebben...’
‘(Meisje) had je toen wel echt gedist haha!’
’die dag is nooit gebeurd!’
’echt wel’ *moet lachen
’echt niet’

en toen waren we op die locatie aangekomen. We gingen naar de kleedkamer, niet omkleden maar gewoon jas ophangen enzo. En toen kwamen we terug, zei een vrouw zovan ‘de meisjes kunnen in die kleedkamer hun jas ophangen en de jongens in die.’ En hij was dus al die tijd in de kleedkamer en ik lag helemaal in de deuk en hij zovan oh... whahah. Maar goed ik twijfel dus... moet ik hem vertellen dat ik hem nogsteeds leuk vind? Want straks weet en de hele klas het en kan ik miss niet meer normaal met hem praten...

gr mij💕✨

2 reacties

Badge +2
kleine toevoeging~ Hij doet altijd superaardig als we alleen zijn maar hij doet vet vervelend als er vrienden of vriendinnen van hem bij zijn, hoe kan dit komen??
Hoi

Je vindt een jongen van je klas leuk. Een vriendin van je vertelde dit aan hem, waarna hij dacht dat jouw gevoelens voor hem inmiddels over zijn.

Ik denk dat je hem gerust kan vertellen over je gevoelens. Als ik het goed begrijp, reageerde hij de vorige keer dat hij van je crush hoorde best begripvol. Hij is niet vervelend gaan doen of iets dergelijks. Als vrienden zouden jullie dit soort dingen kunnen bespreken.

Rond leeftijdsgenoten doen sommigen zich weleens stoerder voor. Het zou kunnen dat die jongen zich bij jou op z'n gemak voelt, en zichzelf durft te zijn. Het lijkt me goed om over je gevoelens te vertellen, op een moment dat jullie met z'n tweeën rustig kunnen praten.

Groetjes
Kenshin

Reageer