Vraag

graag naakt bij vrienden?

  • 11 April 2020
  • 9 reacties
  • 5977 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een best groot geschapen jongen van 16 jaar(23cm). En ik ben heel close met mijn beste vriend. We gingen een keer kamperen in zijn tuin, want hij heeft best een groot erf. Zijn ouders waren niet thuis en het was een hete dag, dus gingen we zwemmen. Rond de schemering stelde ik voor om te gaan skinny dippen en daar stemde hij in mee. Na het zwemmen zijn de de hele avond nog naakt geweest en zaten we rond het kampvuur. Mijn vriend zei dat hij best geil werd, toen hebben we samen zitten rukken en elkaars lul opgemeten (die van hem was 16cm). Daarna zijn we samen klaargekomen en zijn we naakt gaan slapen. Ik vond dit een van de geilste belevenissen in mijn leven want ik spoot recht in mijn gezicht. Nu is mijn vraag, zijn jullie graag naakt met vrienden? En hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?


9 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ja ik heb 2goede vrienden leren kennen op een naturistencamping. We spreken vaak met elkaar af en zijn dus ook bij elkaar de hele dag in ons blootje. We slapen uiteraard ook naakt bij elkaar, eerst begon het om elkaar af te trekken en nu doen we meer. Helaas kan ik nu niet met hun afspreken

Hi 9inches, 

 

Ik ben een best groot geschapen jongen van 16 jaar(23cm). En ….. mijn beste vriend…... heeft best een groot erf

 

Oh nice, allebei iets groots, cool

 

Rond de schemering stelde ik voor om te gaan skinny dippen en daar stemde hij in mee. Na het zwemmen zijn de de hele avond nog naakt geweest en zaten we rond het kampvuur. 

 

je hebt goede ideeën

 

toen hebben we samen zitten rukken en elkaars lul opgemeten (die van hem was 16cm). 

 

Meten is weten...Bovendien als je iemand anders laat meten dan weet je zeker dat ie lekker stijf wordt

 

zijn we samen klaargekomen en zijn we naakt gaan slapen. Ik vond dit een van de geilste belevenissen in mijn leven want ik spoot recht in mijn gezicht. 

 

Das wel geil, ja. Misschien de volgende keer in zijn gezicht? Of lijkt je dat niks.

 

Nu is mijn vraag, zijn jullie graag naakt met vrienden? En hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?

 

Mijn twin en ik vallen allebei op jongens (en we zijn jongens). Tot een paar jaar terug stonden we in de zomer altijd op een naturistencamping en gingen we met de hele familie ook naar het naaktstrand. De laatste paar jaar gaan we nog wel naar het naaktstrand, maar meestal samen of met wat vrienden of broer(tje)s of onze zus en nog een vriendin van haar ofzo.

 

Met naakt op zich hebben we dus sws geen probleem. Als er vrienden blijven logeren zien ze ons naakt en soms als ze langs komen staan we nog wel eens  onder de douche en dan gaan we gewoon kletsen met ze in de douche terwijl wij verder douchen. Maar meestal is dat niet iets seksueels. We hoeven niet per sé altijd met iedereen naakt te zijn, maar als het leuke jongens zijn dan zijn wij daar altijd wel voor in.

Qua seks hebben we al van alles mee gemaakt. We zijn een jaar lang door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens misbruikt. Daar moesten we van alles mee doen en ook met elkaar. Lichamelijk was dat (gek genoeg) vaak wel opwindend, maar het gaf uiteindelijk altijd een naar gevoel. Wij probeerden wel ons gevoel uit te schakelen en zoveel mogelijk mee te werken, des te sneller was het weer voorbij. Het werd bij een dagelijkse routine.

Tijdens en na ons misbruik zijn we een beetje los geslagen en hebben met veel jongens, die we amper kenden, afgetrokken en gepijpt. Soms ook wel geneukt.

Waarschijnlijk hebben we dat gedaan, omdat we toen, in tegenstelling tot ons misbruik, zelf de jongens uit konden kiezen. Maar het was natuurlijk wel raar om, vooral in de zomervakantie, met meerdere jongens, die we soms nog maar een paar uur kenden, te seksen.

Meestal was dat tijdens het douchen na het zwemmen of voetballen op een vakantiepark. Dan gingen we samen met één of meer jongens in één hokje. Op zich gingen wij ons meestal als eerste uitkleden en daarna deden de meeste andere jongens dat ook en vaak kwam van het één het ander. Soms was het ook niet meer als douchen.

We lieten het uiteindelijk aan die andere jongens over, wat ze met ons of zichzelf wilden doen. De meeste hadden nog geen ervaring met elkaar aftrekken en met elkaar pijpen of gepijpt worden al helemaal niet. Dus ja, vaak waren ze wel nieuwsgierig.

Het klinkt nu voor sommigen wel tof enzo, maar uiteindelijk is dat ook niet wat je wilt. Ik kan me nog amper voorstellen dat we dat een hele zomervakantie gedaan hebben. De meeste jongens waren na 1 of 2 weken vakantie weer naar huis en er kwamen steeds weer nieuwe jongens.

 

Toen we weer bij onze positieven kwamen hebben we eigenlijk alleen nog maar seks gehad met jongens die ook van ons hielden en dat is natuurlijk wel een stuk fijner.

 

Maar wel geil zoals jij met je vriend hebt meegemaakt.

 

Is het voor jullie meer experimenteren of vallen jullie allebei ook op jongens?

 

Groetjes,

M&M's

Wij vallen allebei op meisjes. Ik heb overigens al meerdere vriendinnetjes gehad. En het lijkt me inderdaad heel geil om in zijn gezicht te spuiten. 

Hi 9inches,

 

bedankt voor de info.

Toch nog even een vraagje, want ik las het nog eens terug en vroeg me af of jullie elkaar ook afgetrokken hadden of alleen elkaars piemel op hadden gemeten en dan alleen ieder zichzelf heeft afgetrokken?

Als jullie elkaar nog niet afgetrokken hebben, zou jij en je vriend dat dan willen of weet je het niet van hem?  Zou je ook verder nog iets willen doen met hem of een andere jongen? Is hij zelfde leeftijd als jou?

 

Groetjes,

M&M's

( onnodige quote verwijderd )

 

We zijn even oud, we hebben ook elkaar eventjes afgetrokken en elkaars piemel opgemeten. Hij is mijn beste vriend dus denk dat het alleen bij hem blijft maar wil het wel vaker doen.

Hoi ik ben niet echt groot geschapen maar ik ben ook pas 15 en ik groei nog stijf ga maar uit van 19 cm vind ik zelf prima . Heb met vrienden dit niet gedaan.  Wil wel proberen als hij toestem en wij beide klaar voor is ik ben vaak alleen thuis ouders zijn vaak weg of werk soms ben ik 2 week alleen maar redelijk me wel.  Vriend heeft wel een keer gevraagd wat mijn penis lengte is  ik heb hier ook gewoon eerlijk antwoorde op gegeven iets van 19 cm meestal anders 18 hij zelf zei ook eerlijk ga ik vanuit dat hij er een van stijf 15.8 heeft ik geloof hem.wel  boeit mij niet echt. Iedereen is zichzelf kijk naar mij ik brandweer 15 schoenmaat 49.5 tot 50 en ben 189 cm lang ben overigens pas net 15 dus .... Maar ik sta hier wel voor Open ik heb ruimten zat en tijd zat ;) dus zeker wel keer proberen ben trouwens enigszins kind dus ben alleen als ouders weg zijn en buren heb ik geen last van heb genoeg rolluiken en kan er zelf ook wat van in n geile bui als je me snapt.

Badge

Ik ben een best groot geschapen jongen van 16 jaar(23cm). En ik ben heel close met mijn beste vriend. We gingen een keer kamperen in zijn tuin, want hij heeft best een groot erf. Zijn ouders waren niet thuis en het was een hete dag, dus gingen we zwemmen. Rond de schemering stelde ik voor om te gaan skinny dippen en daar stemde hij in mee. Na het zwemmen zijn de de hele avond nog naakt geweest en zaten we rond het kampvuur. Mijn vriend zei dat hij best geil werd, toen hebben we samen zitten rukken en elkaars lul opgemeten (die van hem was 16cm). Daarna zijn we samen klaargekomen en zijn we naakt gaan slapen. Ik vond dit een van de geilste belevenissen in mijn leven want ik spoot recht in mijn gezicht. Nu is mijn vraag, zijn jullie graag naakt met vrienden? En hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?

Dit is mijn droom

altijd

Reputatie 1
Badge +1

Dit is mijn droom

heerlijk, wil ik ook wel

Reageer