Gezoend maar spijt ervan

  • 21 May 2018
  • 9 reacties
  • 477 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi

Okay dit is een best lastig verhaal maar ik doe mn best om het zo goed mogelijk uit te leggen.

Een tijdje terug ben ik dus gezoend door iemand.. Ik was hier op zich wel oké mee... een week later gebeurde het weer.. daarna heb ik weinig contact gehad met die persoon. Maar nu appt hij me weer maar ik heb hem al verteld dat het niet gaat werken tussen ons.. en ik wil eigenlijk geen contact meer omdat ik atm echt al genoeg aan mn hoofd heb.. Maar ik weet dat als ik het contact vespreek dat hij het aan iedereen zal vertellen.. en volgens mij heeft ie het al aan een of meerdere personen verteld... en ik zie hem nog een paar keer (waaronder aankomende vrijdag) ivm wat school dingen.. Maar ik ben bang dat mensen boos worden of dat ik ruzie krijg.. Ik was er eerst oké mee maar nu heb ik spijt en weet ik niet wat ik moet doen.. ( en zeggen van volgende keer niet doen enzo heeft geen zin en beter nadenken ook niet.. want zoiets gebeurt echt heel snel voordat je het doorhebt is het al afgelopen )

Help!

9 reacties

Hey xhappyx,

Zorg dat je zoiets met een beste vriendin deelt. Die weet meer van jou af en miss ook wel van hem dan bv je ouders. Probeer een goed gesprek af te spreken. Miss wel met je vriendin erbij als steun.
Je kan ook bellen met hem en zeggen dat het heel serieus is wat je te melden hebt. Als het niet doorkomt. Zoek contact met zijn ouders wie weet dat hun hem kunnen zeggen dat je iets kwijt wilt. Ik hoop dat je er uit komt. Last anders weten. Wil je helpen want ken z'n verhaal wel helaas.

Groetjes xanoniemkusx
Hoi! Bedankt voor je snelle reactie! Het probleem is dat mn beste vrienden hem niet mogen... en ik kan het niet aan mn ouders vertellen en ik ga het ook zeker niet aan een docent ofzo vertellen.. dus dat is het probleem.. Maar wat bedoel je precies met ken zn verhaal wel helaas?
- berichten samengevoegd door de Kindertelefoon.-

Hoi, Ow oké ja echt super vervelend.
Nou ik ken jou verhaal wel. Heb zo iets mee gemaakt op mijn vorige school. x

Bij mij wisten alle bovenbouw klasssen het. Had moeite om naar school te gaan maar gelukkig hulp gezocht en ben geholpen. Duurde effe maar was zo mega blij daarna toen die shit achter de rug was.
Hoe heb je het opgelost?
En werd er iets van gezegd tegen je? En vervelend voor je dat dit ook is gebeurd
- berichten samengevoegd door de Kindertelefoon.-

Het is opgelost met een vriendin van mij en haar zus heeft ook geholpen. Haar zus is na school samen met mijn vriendin en ik naar mijn juf gelopen. We hebben gepraat en had van te voren al tijd terug het verhaal vertelt aan de zus van mijn vriendin. Dus ze ging ook veel voor mij praten. Want ik sla vaak dicht omdat ik niet echt weet hoe ik het moet brengen.
Na het gesprek is door mijn juf contact gezocht met de ouders van die jongen. Toen is er met die jongen en zijn ouders een gesprek op school geweest. Sinds dien mocht er niks meer gebeuren tussen ons. Anders kreeg hij flinke straf.

Jaar later was ik naar een andere school gegaan. Dat ging niet om die reden maar gwn omdat ik ging verhuizen.
Oké.. Ik durf het alleen niet te vertellen aangezien al mijn beste vrienden hem niet mogen of zelf ruzie hebben met hem.. en ik weet dus niet aan wie ik het dan moet vertellen.. ook heb ik hem gisteren hierover geappt maar hij reageert niet meer en daar word ik soort van bang van
Vooral niet bang worden. Heb je niet een vriendin die een zus/broer heeft waar je mee kunt praten? Groetjes Dikkekuslisax

Reageer