Skip to main content

Hey allemaal,

Ik heb op school echt een crush, hij is lief, behulpzaam en knap. Er zijn wel wat problemen, hij ziet mij (denk ik) niet staan. Ik hoor niet echt bij de knappe meiden en veel jongens vinden mij vreemd. Ik kwam er pas ook achter dat hij mn beste vriendin leuk vind, maar zij hem niet. Wat moet ik doen? Ik denk dat hij het best raar vind als ik met hem ga praten, wat moet ik doen om toch een leuk en gezellig gesprek te voeren?

Je kan het slim spelen en zeggen dat je kan proberen om jullie bij elkaar te krijgen zo kom jij ook met hem te praten en komt ie erachter dat je zo raar nog niet bent.

HIIII, ik zou het aan je vriendinnen vertellen, en dan op school zogenaamd per ongeluk achter hem gaan zitten, en ga praten over zijn hobbies, maar niet door zijn naam te zeggen enzo, bijvoorbeeld: hij zit op voetbal, dus je begint tijds de les random te praten over voetbal, misschien draait hij zich om, en begint hij mee te praten, als hij dat niet doet weet hij in ieder geval dat je geïnteresseerd best in zijn hobbie! Probeer zo vaak mogelijk achter hem te zitten, maar doe het subtiel, dus laat niet zien dat je de hele tijd in de buurt gaat zitten, en als hij het ook leuk heeft (voor zover je weet) kan je hem vragen een keer naar de film te gaan ofz! Ik hoop dat het helpt, groetjes

L

Reageer