Vraag

Gewoon appen?

  • 30 September 2019
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee

Ik had dus van de zomer soort van iets met een jongen, we hebben gewoon een super gezellige avond gehad maar we hebben niet gezoend wel samen geslapen, lepeltje lepeltje gelegen en ik vond m best wel leuk. Ik hoorde van mn beste vriend die ook weer met hem bevriend is dat hij mij ook echt leuk vond. Alleen na de laatste week van de zomer vakantie hebben we elkaar eigenlijk niet meer gezien. We snappen wel nog best veel dus dat is wel positief maar ik weet niet of hij nu nog meer wil dan alleen vrienden terwijl ik dat wel zou willen. Een goede vriend van me zei dat hij het nog wel zag gebeuren en een andere vriendin van me zei dat ook maar die vond dat ik gewoon tot volgende zomer moest wachten omdat ik hem dan sowieso weer zie. Hij woont niet heel ver weg t is 40 minuten met de fiets dus dat valt best wel mee.

Waar t op neer komt... ik wil wel weer met m afspreken maar k weet niet zo goed of ik hem moet laten vragen want dat heeft ie tot nu toe niet gedaan of dat ik gewoon moet appen en vragen of hij n keer iets wil doen of dat vragen hoe t nou eigenlijk zit. Iemand n idee?

Kusjes!

3 reacties

hoi,
ik denk dat je het beste kan vragen aan hem om een keer af te spreken en op die manier een beetje kan aanvoelen hoe hij erin staat , en als je dat niet goed aan voelt na bijvoorbeeld een paar keer afspreken dan kan je hem misschien vragen hoe hij het nou eigenlijk ziet en of hij vrienden wil blijven of dat hij ook meer wilt dan dat.

ik hoop je zo voldoende geholpen te hebben

gr. bobbaas
Het is inderdaad een lastige situatie, maar ik zou gewoon met hem afspreken.
Misschien kun je dan indirect er proberen achter te komen hoe hij jouw ziet, gewoon als vrienden of zelfs meer.
Stel nu dat je dit lastig vindt kun je altijd er direct voor gaan en hem verkering vragen, maar dit vereist nogal wat moed.
Ik zou hem gewoon een appje sturen of hij zin heeft om je een keer weer te zien.

Ik hoop dat je er wat mee kan.
Groetjes Anna.
Ik denk idd dat ik m wel gewoon ga appen en ga kijken hoe t gaat met afspreken dan. Dankje allebei!!

Reageer