Gevoelens voor stoefbroer

  • 6 January 2019
  • 0 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
zoals de titel al zegt, heb ik gevoelens voor mijn stiefbroer (lol zie net dat er stoefbroer staat geen idee hoe ik dat moet veranderen). Nu weet ik dat wel meer meisjes dat hebben en dat het meestal gewoon een soort minicrush is omdat hij toevallig 2 jaar ouder is en ze net erachter komen wat gevoelens zijn etc. (no offence, dit is gewoon even om het duidelijk te maken hoe het bij mij zit)
maar bij mij ligt het net wat anders denkik. Ik heb die minicrush jaren geleden voor hem gehad toen we elkaar net leerden kennen, het ging een tijdje weg en een paar jaar later kwam de crush weer terug, vervaagde weer voor lange tijd. Maar afgelopen paar maanden beginnen we een steeds betere band te krijgen en het voelt alsof ik er nu achterkom dat ik altijd al gevoelens heb gehad voor hem. Buiten het feit dat ik hem gewoon verschrikkelijk aantrekkelijk vind, voel ik me gewoon echt heel fijn bij hem en als hij me aanraakt of naar me lacht kan ik voor een moment alleen maar daarop focussen. Het is zelfs zo erg dat ik al een paar weken wel iig 1 keer per week droom over dat ik met hem zoen of dat we seks hebben. Ik denk dat mijn verlangen naar liefde van hem zich zelfs in mijn onbewuste is gaan doorspelen. Ik weet echt niet wat ik ermee moet want ja, het is tenslotte mijn stiefbroer, maar ergens denk ik dat er vanuit hem ook wel iets zou kunnen zijn. De laatste tijd komt hij bijvoorbeeld veel vaker langs, ook als hij weet dat ik de enige ben die thuis zal zijn, maar dan gaan we gewoon een film kijken ofzo samen, terwijl we dat hiervoor echt nooit deden. Oke ik ben aan het doorrafelen en dit wordt veelste lang, ik weet gewoon echt niet goed wat ik ermee moet doen want ik weet dat deze gevoelens echt zijn (ik weet wat verliefd zijn is..) maar ja het feit dat hij mijn stiefbroer is maakt het gewoon verschrikkelijk klote..
that was it lol
bya

0 reacties

Geen reactie

Reageer