Vraag

Gevoelens voor meisjes

  • 4 June 2019
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oké wie kan mij misschien helpen, ik ben een meisje van 18 en ik zit tegenwoordig in een grote knoop qua mijn gevoelens, ik denk namelijk dat ik op vrouwen val. Ik denk er de hele dag aan en ik kan het eigenlijk ook niet uit mijn hoofd krijgen. Op het gebied van jongens heb ik geen interesses en ik heb ook geen gevoelens voor jongens. Daar in tegen ben ik ooit wel eens vrouwen/meisjes tegen gekomen die ik enorm interessant vond, ook heb ik wel een keer iets gevoeld voor een meisje, niet heel heftig ofzo maar ik merkte wel aan mij eigen dat ik veel naar haar keek en dat ik haar leuker vond dan andere. Ik heb ook een keer gehad dat mijn hart zelfs sneller ging bonken toen ik naar een vrouw/meisje keek. Ik heb altijd gezegd dat ik gewoon Hetero ben, maar dat ga ik me nu wel echt betwijfelen. Wat kan ik doen om dit echt zeker te weten? Ik heb niet echt veel mensen in mijn omgeving en kan er dus eigenlijk niet echt over praten.

1 reactie

We gebruiken 'hetro' en 'homo' om daarmee onze seksuele voorkeur aan te geven, maar dat betekent niet dat je niet in het andere hokje past. Je kunt eigenlijk nooit 100% zeker zijn of je hetro of homo bent, maar je komt er wel een beetje achter zodra je verliefd wordt.
Het maakt toch ook niet zo uit of je hetro of homo bent, je ziet vanzelf wel met wie jij je leven gaat delen. Zolang je jouw gevoelens volgt, komt het allemaal goed.

Reageer