Beantwoord

gevoelens voor iemand

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Badge

Ik heb dus voor iemand gevoelens. En ik praat veel met haar ze heeft een zeer druk leven en doe het rustig aan, maar ik weet dus niet of zei mij leuk vind ik ben 13 en zij ook ik heb nog nooit zoiets gevoeld en kan me ogen niet van de af houden, maar hoe moet ik haar dit vertellen via de app in het echt ookal is ze altijd bij der vriendinnen en schaam ik me daar voor. Ik zal graag hulp krijgen groetjes de hulp zoeker.

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 December 2019, 16:26

Bekijk origineel

3 reacties

Als je haar echt wilt vragen, zou ik het volgende doen.

1. Vraag haar in real life, dus niet over app, nooit doen trouwens aan degenen die dit miss gaan lezen.

2. Doe het als je met 2 alleen bent.

3. Respecteer haar beslissing wat ze ook zegt.

4. Als ze weigert, laat ze verder dan ook met rust. 

5. Op het moment dat je haar aan het vragen bent, ga dan niet raar doen en wind er geen doekjes om. Vraag het op de vrouw af.

6. Wat er ook gebeurt, blijf kalm en blijf jezelf.

Heyo,

Weinig meer over te zeggen. Beginneling heeft het keurig uitgelegd.

Je vertelt dat ze vaak met haar vriendinnen is. Misschien kan je haar is vragen om samen iets leuks te gaan doen. Als ze dan ja zegt, dan ben je alweer een stapje dichter bij. En zo kunnen jullie dat vaker gaan doen. En als jij je er goed bij voelt dan zou ik zeggen ga volgens het lijstje van Beginneling haar vragen.

En inderdaad vraag het face to face niet via een schermpje. Ten eerste niet omdat je haar dan de kans geeft om na te denken. En ten tweede ze waarschijnlijk een ss maakt en doorstuurt naar een van haar vriendinnen om te vragen wat ze moet doen. Face to face is eerlijk en ze moet zelf het besluit nemen. Zegt ze nee dan is het goed, ga niet boos doen tegen haar of lopen janken daar los je immers niks mee op.

En ga ook niet zoals hierboven al is gezegd een heel verhaal erom heen maken. Van Lieve Mei we kennen elkaar.. Het is geen huwelijks aanzoek. Dus gewoon recht op de vraag. Oh oh en als ze nee zegt (wat ik niet hoop voot jou ofc) loop vooral niet weg. Ga gewoon verder waar jullie mee bezig waren.  

Met het : 4. Als ze weigert laat haar dan ook met rust. Ik hoop dat je bedoeld vraag het niet opnieuw en opnieuw.  Dat zou ik ook niet doen. Maar al zou ze weigeren ga dan gewoon verder met het leven. En jullie kunnen toch gewoon vrienden blijven en samen leuke dingen doen daar is niks mis mee. 

 

See ya!

Spookyzx. 

 

Met het : 4. Als ze weigert laat haar dan ook met rust. Ik hoop dat je bedoeld vraag het niet opnieuw en opnieuw.  Dat zou ik ook niet doen. Maar al zou ze weigeren ga dan gewoon verder met het leven. En jullie kunnen toch gewoon vrienden blijven en samen leuke dingen doen daar is niks mis mee. 

 

See ya!

Spookyzx. 

Yep, dat is exact wat ik bedoelde

Reageer