Vraag

Gevoelens beste vriend ex?

  • 19 November 2023
  • 0 reacties
  • 16 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey

Gisteren maakte mijn vriendje het uit via bericht. Zelf snapte ik er niet echt veel van omdat ik die ochtend nog bij hem thuis was. We waren nu bijna 4 maanden samen en ben er echt kapot van. Ik had vorig jaar wel al een relatie met hem die ongeveer even lang duurde en op dezelfde manier is geëindigd. Ik besloot hem na een jaar toch nog een kans te geven en dus gingen we opnieuw een ralatie aan.

Nu, tijdens onze relatie, spraken we vaak na school af en zijn beste vriend was hier dan ook vaak bij. Ik kende hem al van verschillende andere plekken en tussen de tijd dat het uit was tussen ons had ik een crush op hem (niet wetende dat het zijn beste vriend was) hij leek op dat moment ver uit mijn bereik. (Hij is 2 jaar ouder en kende hem vooral van onze gedeelde sport waarop hij een groep hoger zit als mij) en hij leek toen ook helemaal niet geïnteresseerd.

Dus ik ging terug samen met mn ex en leerde die vriend nog beter kennen. We kwamen wel goed overeen en heb nu ook zijn snapchat. Tijdens de relatie van mij en mn vriendje is de band tussen mij en zijn beste vriend ook hechter geworden en lijkt hij niet meer zo buiten bereik.

Nu gisteren ging het uit en ik weet niet of ik nog echte gevoelens heb voor zijn vriend. Als mn gevoelens voor zijn vriend echt zouden zijn, wat moet ik er dan mee? En hoe moet ik het zeggen tegen mn ex? (we willen allebij nog vrienden blijven)

Nu de relatie met mn ex was eigelijk wel echt een serieuze relatie. Ik ken zijn hele familie en heb er wel een bepaalde band mee. Ik zag hem bijna elke dag en ging wekelijks bij hem eten. Ik ben hier dus ook echt kapot van. 

 

Groetjes! @Happy4Duck 


0 reacties

Geen reactie

Reageer