Vraag

Gestalkt

  • 20 October 2018
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen

Bijna een jaar geleden heb ik een jongen ontmoet en we hadden daarna een relatie van 9 maanden hij was ook mijn eerste vriendje, het was heel leuk en we waren heel erg verliefd.
Maar na een paar maanden voelde ik de liefde niet meer en toen forceerde ik mezelf om toch in de relatie te blijven want ik dacht dat misschien de liefde vanzelf terug zou komen maar dat deed het niet, toen besloot ik om het uit te maken, hij nam dat niet zo goed op en blijft me daarna nog 5+ maanden door te stalken en het is nu nog steeds bezig.
ik kon met hem over alles praten en ik vertrouwde hem zo erg dat we ook gwn “webcam seks” hebben gehad en we hadden het ook over seks enzo hij heeft mij aangeraakt en ik heb hem aangeraakt. Ik heb daar nooit spijt van gehad want toen we dat deden hield ik wel heel erg van hem. Maar zijn gedrag viel mij tegen hij was heel erg “dominant” ofso bazig zoiets. Dat was ook de reden waarom ik het uitmaakte ik moest mezelf ook “bedekken” zodat andere jongens niet naar mij gingen kijken ik mocht geen joggingsbroeken aan buiten etc. En hij vond het ook niet fijn dat ik naar buiten ging. Als we afspraken gingen we meestal naar de biosscoop wat hij betaalde(hij betaalde alles hij wou het betalen want dat vond hij zo netjes) ik had ook geen werk dus ik kon het niet betalen, elke keer dat er gingen afspreken betaalde hij en soms ook mijn treinkaartje en daar was ik hem ook heel erg dankbaar voor maar hij voelt zich nu gebruikt en als poep behandeld
Hij scheld me dagelijks uit en bedreigd mij ook te exposen en naar mijn huis te komen , hier heb ik zeker niet met mijn ouders over gepraat want ik schaam me dood als ze erachter komen dat ik die dinge heb gedaan met hem.
hij was echt een hele lieve jongen en een hele goeie vriendje maar ik voelde het gwn niet meer en het was ook niet eerlijk tegen over hem dat ik langer door zou gaan met een relatie waar de liefde niet wederzijds is. Hij is al 5 maanden bezig met mij te “terroriseren” en ik weet niet wat ik moet, hij verstoord me rust en hij spoort me aan tot zelfmoord ik durf niet naar de politie te gaan want als ik dat doe gaat hij me exposen, blokkeren helpt ook niet want dan gaat hij me ook exposen niks helpt , aub iemand help mij ik weet niet wat ik nog kan doen😭 ik ben er echt helemaal
kapot van.

3 reacties

Ga naar een vertrouwens persoon zoals die van je school want die mogen het aan niemand zeggen dus je "vriend" komt het ook niet te weten. vertel anders je ouders want ze moeten hier van af weten dat je onder druk wordt gezet.
Heyy,
wat een super vervelende situatie!! Wat je ‘vriend’ doet is echt heel fout. Je kunt hiermee gewoon naar de politie zijn. Neem iemand in vertrouwen en vertel ze wat er gebeurd, jullie kunnen dan samen kijken wat je verder kunt doen.

En luister alsjeblieft niet naar hem, wat hij tegen je zegt is onzin. Je verdient het om hier te zijn en hij heeft het recht niet om je anders te laten voelen. Pas goed op jezelf, hou vol!!
hee,
echt een heftig verhaal 😞 . Het ligt totaal niet aan jou, je hebt de juiste keuze gemaakt en bent eerlijk geweest tegen hem. Hij heeft echt het recht niet om je te bedreigen! Ik zou hier met iemand over gaan praten ookal is dat heel moeilijk, het is toch het beste om te doen. Stay strong ❤️

Reageer