Vraag

gesprek beginnen met meisje als meisje via snapchat ( SNEL ANTWOORD NODIG!)

  • 7 December 2019
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey nouu ik heb een heel knap meisje op snap en ze zegt zelf ook dat ze niet echt een prater is. Ik ben wel eens begonnen met praten en dan praat ze ook gewoon terug normaal. Ik wil vaker praten maar ben bang dat ze het dalijk irritant vind. En hoe moet ik met haar praten wat kan ik zegge etc. Heeft iemand tips?  Wat kan ik ook zeggen om flirterig over te komen en haar ook in mij beetje te laten interesseren?  Aub snel antwoord graag!

alvast bedankt


2 reacties

Hoi

 

Het lijkt me nuttig om in een gesprek regelmatig terug te komen op haar hobby’s. Hierdoor toon je interesse, en zou dit meisje kunnen inzien dat je haar graag beter zou leren kennen. Eventueel zou je op zoek kunnen gaan naar een hobby die jullie gemeenschappelijk hebben, zodat je daarvan een frequent gespreksonderwerp kan maken. 

 

Complimenten en haar een fijne dag wensen zijn altijd prettig. Uit berichtjes als ‘slaap zacht’ of ‘heb een fijne dag’ ontstaat misschien niet per se een diepe conversatie, maar wel zou het signaal gegeven kunnen worden dat je aan haar denkt en om haar geeft. 

 

Groetjes

Kenshin

Badge

Kijk ik ben momenteel ook aan het appen met een meisje. Als je haar ooit ziet op school ofzo maak dan een praatje met haar. Op snap ben ik bijvoorbeeld begonnen met een video over de hockeyregels van dit seizoen want zij zit op hockey, ook kan je gewoon een excuus zoeken om haar te appen en stel dan een vraag, als ze geen antwoord geeft moet je niet te veel appen. Dit schrikt haar juist af.

Reageer