Vraag

genante date met crush

  • 17 December 2022
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoii 

Vandaag had ik afgesproken met mn crush samen met een vriendin van mij en een vriend van hem..

Het was wel enorm genant en stil. Ik was heel verlegen en mijn crush ook en we dachten dat het met onze vrienden erbij minder ging zijn maar het leek wel nog genanter... 

Ik vind hem wel echt heel leuk en lief en ik wil hem  beter leren kennen maar ik ben zo onzeker en bang…

Ook zit ik wel met iets.. ik ben als meisje wel redelijk stevig en ik heb grote handen enzo... En ik ben bang dat ik breder ben dan hem en grotere handen heb... Is dat niet raar om als vrouw zo te zijn? Hij is redelijk smal en mager en ik niet :( ik vind hem wel echt knap en lief enzo…

En wat is dan het beste dat we doen? Gewoon met 2 afspreken en is naar de cinema ofzo gaan? Of terug met onze vrienden?

 


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Naar mijn mening is het de moeite waard om te proberen wat zelfverzekerder te zijn en hem uit te nodigen voor een ijsje of om samen naar de bioscoop te gaan.

Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe het is om verliefd te zijn op iemand, maar zoals ik al zei, soms moet je proberen zelfverzekerder te zijn. Lukt dit niet, dan is er geen probleem mee. Dan zou ik denk ik ermee praten met een beste vriendin (als je die hebt).

En vergeet niet dat iedereen mooi is op zijn eigen manier, en jij ook! Meer stevig bij een vrouw vind ik best normaal maar ook heel uniek en leuk! :)

Hopelijk heb ik jou een beetje geholpen. 

Reageer